Gå til innhold

Lord of the rings - the two towers

Ranger emnet

lordbongo

Anbefalte innlegg

nå ere snart så den er på kino gitt :)

er det noen som har bekjente i den allerede eksisterende billetkøen da?

lurer ellers på om det er noen av dere som kjenner dem som henger opp de store reklame/film plakatene på bussskur å sentere.

mvh jon

lordbongo

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den filmen har jeg gledet meg til helt siden desember i fjor...for de som vil se mer Lord of The Rings så kommer det en Special Extended DVD 12.november på 4 plater :D

Sone 1

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&sid=Uilge7gEDYe3InEk&item=9199

Sone 2

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=9766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Jeg kjenner en som står i kø utenfor kinoen i Bergen nå. Stakkar jævel spør du meg. :op Det hagler. :D :

Kjøper`n bilett til deg a?

Hadde aldri giddi å stått så lenge i kø for å få bilett. Hvis han er så ivrig, hvorfor ikke starte en nettside om uteliv/kino og få et pressekort slik at han kommer inn på førpremierer. Kjenner en som driver en slik nettside, det er helt utrolig hvor mye han får gratis. Han så Ringenes Herre ca 1mnd før den offisielle premieren i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lordbongo

bøkene ja "mimre"

har slitt ut en bok :)

men man bør jo lese

hobbiten først da og så ringenes herre og så silmarilion + at man kan avrunde med resten av bøkene.

jon

har ikke orka og starte på silmarilion... er så tunglest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem står i kø??? Var på premieren i fjor jeg. Beste plasser i midten. Uten å stå i kø :D :D Var riktig nok ikke Coloseum, men kino 1 i sandvika. Ikke dårlig kino det heller! Kino 1 starter nemmlig salget av biletter på internett samtidig som de starter i bilettluken!! Er jo ikke no kø på internett som kjent...

Henrik, som skal har premiere biletter i år og!! :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm smart det der! lurer på om jeg skal kjøpe noen tickets bare for å være dust :D hahaha kjenner en del folk som ligger i frognerparken nå :D det hadde vært KNALL fett om jeg kunne fått skaffa noen

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også på premieren i fjor, burde jo ikke være noe dårligere i år...

Bøker har jeg store problemer med å lese...går så fort lei :( Jeg liker heller å se film slik at jeg får sett hele i løpet av 2-3 timer...ikke 2-3mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...mulig det er gørr å lese boka for noen, men om du har lest boka så skjønner du mere av filmen.. Har lest boka 2-3 ganger og skal lese den nå igjen før filmen kommer på kino. Var på kino å så filmen 2-3 ganger oxo. Å nå står DVD filmen i hylla si ;)

Må legge til at jeg leser mer bøker enn noen annen jeg kjenner da ;) Leser gjerne flere samtidig og ;) hehe Må ha noe å gjøre på.. Leser mest nå på denne årstiden da. Man blir til tider lei av å skrape is av bilen bare man skal skli seg en tur...

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider