Mirus Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Jeg har aldri lest en hel bok i hele mitt liv jeg! Får angst av så mye arbeid! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by lordbongo lurer ellers på om det er noen av dere som kjenner dem som henger opp de store reklame/film plakatene på bussskur å sentere. mvh jon Ja, kjenner ei i JCDeaux eller hva det heter, fikk den forrige LOTR plakaten derifra..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Har lest de tre ringenes herre bøkene, og noe mer underholdene enn d vet ikke jeg om ;D Har allerede skaffet meg biletter til premieren på Two Towers...D er fint å ha en lærer som er kinosjef på Nes Kulturhus ;D THX godkjent og hele pakka.,...*wee* Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Men må legge til at bilettene har jeg ikke sett enda....Har bare betalt, og satt av plasser... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 hehe ... ekke dumt å kjenne folk på nærmeste kino nei. Enda bedre når man i tillegg har fribilletter :roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll: :roll::roll::roll::roll::roll::roll: Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by Dr_S Ja, kjenner ei i JCDeaux eller hva det heter, fikk den forrige LOTR plakaten derifra..... hmm har den første plakaten i kjempe format trenger oxo den som snart kommer ut kan du hjelpe?? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Det kan sikkert ordnes! Skal høre med henne til uka! For en sånn plakat vil jeg også ha! :-) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by HondaBabe vel...mulig det er gørr å lese boka for noen, men om du har lest boka så skjønner du mere av filmen.. Har lest boka 2-3 ganger og skal lese den nå igjen før filmen kommer på kino. Var på kino å så filmen 2-3 ganger oxo. Å nå står DVD filmen i hylla si ;) Må legge til at jeg leser mer bøker enn noen annen jeg kjenner da ;) Leser gjerne flere samtidig og ;) hehe Må ha noe å gjøre på.. Leser mest nå på denne årstiden da. Man blir til tider lei av å skrape is av bilen bare man skal skli seg en tur... Sist jeg leste en bok var på videregående da vi skulle skrive en bokanmeldelse. Det er 3-4 år siden nå. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by Dr_S Det kan sikkert ordnes! Skal høre med henne til uka! For en sånn plakat vil jeg også ha! :-) ja om det ikke går så kommer det til å mangle en sånn tavle på et bussskur i nærheten ja Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Har ikke lest boka..:o Synes ikke den først filmen var noe heller..:o Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Har ikke lest boka.. Synes ikke den først filmen var noe heller Dette er vel som å banne i den berømte kjerka men.. :) Man må vel kanskje ha lest bøkene eller ha en viss intresse for denne typen film for å like den. Setter meg ikke ned å glaner på Jeg er Dina for å så si at filmen var gørr liksom..de som har lest boka å sånn har vel en annen oppfatning.. *sukk* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by boXer Snart på tide å se på Fellowship of the Ring på DVD. Må se den rett før man går å ser neste film, så man får litt sammenheng ;) Har Fellowship of the Ring på DVD jeg! Du kan låne den og se på den, og så kan jeg få låne og kjøre sud'en din like lenge som filmen varer! :D Smart, eller hva? :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 ja da er billettene i boks gitt :))) fikk premiere billetter til lørenskog kino 00.02 natt til onsdag den 18.12.02. slapp kø å alt sammen hihi jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Jaja, filmen har verdenspremiere i natt 00.02 eller no. Jeg så den i stad jeg :D :D på kino1 sandvika. Personalvisning var ålreit det, 9 stk i den største kinosalen. Dritbra film var det hvertfall :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Jeg skal ikke se den... :rolleyes: Har sett den første, og det holdt LENGE for min del.. ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg