Gå til innhold

Lord of the rings - the two towers

Ranger emnet

lordbongo

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest de tre ringenes herre bøkene, og noe mer underholdene enn d vet ikke jeg om ;D

Har allerede skaffet meg biletter til premieren på Two Towers...D er fint å ha en lærer som er kinosjef på Nes Kulturhus ;D

THX godkjent og hele pakka.,...*wee*

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

vel...mulig det er gørr å lese boka for noen, men om du har lest boka så skjønner du mere av filmen.. Har lest boka 2-3 ganger og skal lese den nå igjen før filmen kommer på kino. Var på kino å så filmen 2-3 ganger oxo. Å nå står DVD filmen i hylla si ;)

Må legge til at jeg leser mer bøker enn noen annen jeg kjenner da ;) Leser gjerne flere samtidig og ;) hehe Må ha noe å gjøre på.. Leser mest nå på denne årstiden da. Man blir til tider lei av å skrape is av bilen bare man skal skli seg en tur...

Sist jeg leste en bok var på videregående da vi skulle skrive en bokanmeldelse. Det er 3-4 år siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest boka.. Synes ikke den først filmen var noe heller

Dette er vel som å banne i den berømte kjerka men.. :)

Man må vel kanskje ha lest bøkene eller ha en viss intresse for denne typen film for å like den. Setter meg ikke ned å glaner på Jeg er Dina for å så si at filmen var gørr liksom..de som har lest boka å sånn har vel en annen oppfatning.. *sukk*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Snart på tide å se på Fellowship of the Ring på DVD.

Må se den rett før man går å ser neste film, så man får litt sammenheng ;)

Har Fellowship of the Ring på DVD jeg!

Du kan låne den og se på den, og så kan jeg få låne og kjøre sud'en din like lenge som filmen varer! :D

Smart, eller hva? :P

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...