gsxr600 Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Hehe, jaja smaken er som baken... delt. :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Hihi jeg fikk nettop gratis billett til premieren på Colloseum kino i kveld!!! Folk sover ute i 14 dager for de, jeg får de på dagen til premieren.. hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 ja i dag ere dagen :))) two towers yippi. men er de noen der ute som kan være bejelpelig med å skaffe den stoer filmplakaten av two towers?? (den på 120x180cm) sånne som henger på sentere og i bussskur?? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Er det noen som har lyst til å kjøpe billetter til two towers på kino1 klokka 21:00 på onsdag? Jeg fant ut at jeg må jobbe og kan ikke gå, så får jeg ikke bytta billettene siden jeg bestillte på internett :( send pm hvis interessert Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 *gjespe* Ja.... filmen var bra. Måtte faen meg ha 2 vekkerklokker for i det hele tatt å våkne i dag...... Menne ... blir garantert styggtrøtt senere. En ting som var litt tøft her var at de hadde laga sånn sikkelig skuespill først. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Så forøvrig nye James Bond filmen i går. Verdt en titt den også ;) Litt livat bilkjøring :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by CrZy_T En ting som var litt tøft her var at de hadde laga sånn sikkelig skuespill først. hadde de laga skuespill på en premiere i elverum? :confused: hva har skjedd? må være første gang... :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by dalan hadde de laga skuespill på en premiere i elverum? :confused: hva har skjedd? må være første gang... :rolleyes: Jepp ... første gangen.... Har til og med bilder av det, sjøl om digicam'et på 7650 suger så er det bilder ! kommer sikkert i østlendingen imorra. De var der å knipsa bilder oxo. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg