Gå til innhold

Mitt Granada Prosjekt

Ranger emnet


Gjest Andeeh

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det bildet er tatt etter jeg hadde kjørt med bilen.....

Sier ikke at du ikke kan en dritt, men dette hadde du tydelig vis ikke greie på.

Du ser størrelsen på Turboen.... det er ikke akkuratt en gromturbo akkuratt, og hvorfor i H....... skulle jeg manipulere bildet? Har litt andre ting og gjøre enn og krangle på meg folk her på forumet.

Når jeg får fikset Clutch`en skal jeg jaggu filme hele greiene for og vise hvem som her rett her ;)

Jeg er sikker i min sak her!!

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir nok rødglødende men stål blir ikke hvitglødende før rundt 1200grader Celsius. Jern(støpejern) har et smeltepunkt ved rundt 1500graderCelsius. Dvs. hvitglødende ved rundt 1200 det også.

Smedene smir ved rundt 800graderCelsius for da er stålet mykt nok til at det kan formes.

Du mener at du har en eksostemp på 1200graderCelsius i en R-sport maskin på 160hk? bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

 

du vil vel ha pshhh så ikke kjøp resirkulerende dump :P wg e ekke sekker på og ic må du få tell å pass! helst så "åpent" som muli (for mest luftgjennomstrømming)

 

Joda, det heter atmosfærisk dump :) Men lurte på om det er forskjellig hva det passer på..

Om alle wg`s er justerbare, og om ic passer alt.. hehe.. vet ikke alt om sånt vettu :)

Men tenkte på en relativt liten ic , så passform på det blir vel ikke det værste.. går an å kutte litt også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Hvis du skal ha en relativt liten IC så kansje en orgis Cossie-cooler er noe for deg? Resirkulerende dump trenger du ikke siden K-Jet er et mekanisk sprut.

Er det ikke intern wastegate på turbo'n? Sakl du ha ekstern?

 

Ja, kanskje den funker (Cossie'n)

 

Jeg fant ikke noe wastegate jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by parelius

Andeeh:

 

Få igang noen bilder av det du holder på med da.... :)

 

Har ikke gjort noe videre fra de siste bildene.. Men nå har jeg fått lønning, deler er bestilt, og leiter som sagt etter dump, wg og ic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no
Originally posted by kimosabi

Den blir nok rødglødende men stål blir ikke hvitglødende før rundt 1200grader Celsius. Jern(støpejern) har et smeltepunkt ved rundt 1500graderCelsius. Dvs. hvitglødende ved rundt 1200 det også.

Smedene smir ved rundt 800graderCelsius for da er stålet mykt nok til at det kan formes.

Du mener at du har en eksostemp på 1200graderCelsius i en R-sport maskin på 160hk? bullshit

 

Det er ikke noe problem å få dette hvit, dette greiene jo med en std Escort RS Turbo om du har den rette mannen bak rattet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår