Gå til innhold

Mitt Granada Prosjekt

Ranger emnet


Gjest Andeeh

Anbefalte innlegg

Originally posted by parelius

WasteGate finner du her: -Klikk Her-

...Eller en gjør som fornuftige folk og kjøper ting som holder, som f. eks. HKS eller Tial, m. fl. Turbonetics har vært plaget med kvalitetsproblemer og fantastisk dårlig kundesupport. Wastegate kan en også hente fra Audis S-modeller med rekkefemmer; disse er holdbare og flower greit. Hører også mye godt om "Rosenkrantz'" wastegate, desverre uten at jeg er istand til å utdype dette nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

...Eller en gjør som fornuftige folk og kjøper ting som holder, som f. eks. HKS eller Tial, m. fl. Turbonetics har vært plaget med kvalitetsproblemer og fantastisk dårlig kundesupport. Wastegate kan en også hente fra Audis S-modeller med rekkefemmer; disse er holdbare og flower greit. Hører også mye godt om "Rosenkrantz'" wastegate, desverre uten at jeg er istand til å utdype dette nærmere.

 

Hvis jeg finner en som passer utgifttankene mine, så.. :) Si ifra hvis du støter på noe sånt, hvis du gidder! :)

 

Til dere som krangler om eksosen og hvitglødene metall, kan dere være så snill å ta dette opp i en egen tråd, eller ta det privat? Er litt slitsomt.. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry andeeh, men må bare.

Er ikke noe problem, det kan du få til på en småtrimma pinto uten turbo, manifolden var hvit for godt etterpå, da var motoren kjørt på rundt 8000 rpm nesten konstant i timer.

I en taunus 2.0

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Sorry andeeh, men må bare.

Er ikke noe problem, det kan du få til på en småtrimma pinto uten turbo, manifolden var hvit for godt etterpå, da var motoren kjørt på rundt 8000 rpm nesten konstant i timer.

I en taunus 2.0

 

5 min på max turtall (spann på is) me min TSX og jeg fikk nå svanhalsen rød\hvitglødende! er ikke nå problem egentli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi se om rådeboltene klarer seg, Andeeh. Uansett så trur jeg det blir bra etterhvert her.:) Hvordan skal du løse rørdragninga til turboen? Plassering etc?

 

 

 

Jeg sier for siste gang før jeg dropper denne tråden: LEGG FAKTA PÅ BORDET ANG. HVITGLØDENDE EKSOSMANIFOLD ALLE DERE SOM MENER AT DET IKKE ER NOE PROBLEM! JEG HAR OG HAR SETT FAKTA I TILLEGG TIL Å LEGGE DEM FREM. DET HAR IKKE DERE!!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

 

 

Lykke til med bygginga, Andeeh. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det har vi ikke tenkt på :p

 

Men i dag var jeg og henta 2.8 topper. De var skitne som faen.. hehe.. Hadde ligget ute en stund. Men vi vaska dem, og holder på med sandblåsing, blir pent! :) Hadde ikke med kamera i dag, men skal se hva jeg får gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Da får vi se om rådeboltene klarer seg, Andeeh. Uansett så trur jeg det blir bra etterhvert her.:) Hvordan skal du løse rørdragninga til turboen? Plassering etc?

 

 

 

Jeg sier for siste gang før jeg dropper denne tråden: LEGG FAKTA PÅ BORDET ANG. HVITGLØDENDE EKSOSMANIFOLD ALLE DERE SOM MENER AT DET IKKE ER NOE PROBLEM! JEG HAR OG HAR SETT FAKTA I TILLEGG TIL Å LEGGE DEM FREM. DET HAR IKKE DERE!!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!

 

 

Lykke til med bygginga, Andeeh. :)

 

Vi får se på det ja :)

 

Røropplegget har vi en anelse om, det får dere se etter hvert! :)

 

Takker alle for positive meninger, og takk for alle råd og alt av info, håper dere følger videre, og kanskje flere? :)

Godt å ha dere, det hjelper også på iveren til å stå på, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå han tro at han har rett.....

 

Jeg har bilde av det, og han kommer med noen "Grader Celcius".

 

Sorry... siste gang Andeeh ;)

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår