MAGUN Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Noen som har spillt MAFIA her? Er jo biler fra 1930 tallet der da men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 jeg har nesten "runna" det....meget bra grafikk og kjempe kult :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 jeg har spillet.... Jeg har gjennomført det.... Men det kommer snart ut Multiplayer mode til spillet... Det kommer til å bli helt konge!!! Kjøre rundt i byen å leke mafia boss.... skal bli kult.... :cool: :cool: Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Har det, men hakke gidda å spille. Er det bra? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Jonte Har det, men hakke gidda å spille. Er det bra? Hehe...da er vi 2 :D Har fått tak i så mye annet nytt så jeg har ikke fått rota meg til å prøvd det. Noen som har prøvd Total Immersion Racing da? Det er et ganske nytt bilspill. Ikke sånn veldig knall grafikk, det eneste jeg likte ved det var at det var "psssssssssjjj" lyd på bilene :D Noen var det også "pssssj....pssssj....pssssj" :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Mafia er jo dritbra!!!! Har nesten rundet det Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Det er faktisk vanvittig bra! Har allerede runda det jeg oxo. Eneste minuset er liten "farts-følelse". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Mafia er faktisk ganske bra det.. .. ferdig med hele spillet, inkludert Free Ride Extreme.. der er det mye bra fete biler!! Blandt annet en som drar på bakhjula!! haha!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 hah! sitter og spiller det nuh faktisk, vel, for 10min siden.. sliter litt med en ting, og skulle til og søke etter no walkthrou eller no sånt for probbet mitt :D han derre Joe under brua (skalla), du skal ha info fra han om hvor han "Frank" er... menne, han sier jo ingenting.. slår en han, så dauer han tvert.. noen som kan gi meg tips om hvordan jeg fikser dette?? :D (siden det tydeligvis er så mange som har rundet det her).. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Pass på at du ikke slår han for mye.. 6-10 ganger eller no.. så sier han at ikke tåler mer, så sier'n hvor du skal.. men pass på at han ikke løper fra deg.. Bare hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 Originally posted by Assman Mafia er faktisk ganske bra det.. .. ferdig med hele spillet, inkludert Free Ride Extreme.. der er det mye bra fete biler!! Blandt annet en som drar på bakhjula!! haha!! Hvem fikk du den av (hvilket oppdrag, hvor står han) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Husker ikke i farta, men var ikke en av de første jeg tok.. selv om noen av de raskeste bilene ikke er vanskelige å få.. Men er det sinnsykt viktig, kan jeg sjekke igjennom og greier.. se om jeg husker! Må installere på nytt, men np :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by bidz hah! sitter og spiller det nuh faktisk, vel, for 10min siden.. sliter litt med en ting, og skulle til og søke etter no walkthrou eller no sånt for probbet mitt :D han derre Joe under brua (skalla), du skal ha info fra han om hvor han "Frank" er... menne, han sier jo ingenting.. slår en han, så dauer han tvert.. noen som kan gi meg tips om hvordan jeg fikser dette?? :D (siden det tydeligvis er så mange som har rundet det her).. Skyt han i kneet, det gjorde jeg og da plapran med en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Assman Husker ikke i farta, men var ikke en av de første jeg tok.. selv om noen av de raskeste bilene ikke er vanskelige å få.. Men er det sinnsykt viktig, kan jeg sjekke igjennom og greier.. se om jeg husker! Må installere på nytt, men np :D Nei SÅ viktig er det ikke :) får bare prøve.. problemet er bare at jeg var uheldig og kjøre over en av de karene som gir deg oppdrag...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Mafia er rå bra! Er kommet til oppdraget når du ska dræpe alle folkan i kirka :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg