TETVTEC Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 http://www.videodump.com/videos/funny/2004051722.wmv Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 uffda, det der gikk nok ikke bra! Glad jeg ikke har r-sykkel jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Isle of man TT løpet, føreren overlevde. Sykt løp! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 så ikke helt bra ut det der nei :rolleyes: Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Er du i det bestialske humøret om dagen, TET? ;) Mye syke linker du har kommet med i det siste... hehe... OT: Noe nytt om bilen? Fortsatt juli arrival? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 au det så ikke mye godt ut. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by S-2000 Er du i det bestialske humøret om dagen, TET? ;) Mye syke linker du har kommet med i det siste... hehe... OT: Noe nytt om bilen? Fortsatt juli arrival? Heisann.. Ser ut til at det blir bil på meg UKA ETTER Rudskogen...!!!!!!!!! :( (kommer tidligst 16juli..!) Ikke rart j har noen syke innlegg om dagen....RRRRRRRRRR!!! Bilen ble sendt før helga....... :) så da er det da noe godt i vente.............. ! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 DOH!! Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by TETVTEC Heisann.. Ser ut til at det blir bil på meg UKA ETTER Rudskogen...!!!!!!!!! :( (kommer tidligst 16juli..!) Ikke rart j har noen syke innlegg om dagen....RRRRRRRRRR!!! Bilen ble sendt før helga....... :) så da er det da noe godt i vente.............. ! Bra da;) Det er bedre å få bilen sein enn at du aldri får bilen da:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg