[kj] Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Har liten kjennskap til dette merket - men er på utkikk etter 6,5" komp.sys og har fått en god pris på dette merket... Men hva synes folket om dette?? er dette billig søppel eller er det greit og gå for PG? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Phoenix Gold er noe av det beste man får innen bilstereo.. Høytalere har eg ikke erfaring med, men forsterkere er av kvalitet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Synes det er rart ikke flere har phoenix gold. Har hatt forsterkere fra de, å det var kjempe saker det! Har ikke hørt annet enn positivt om PG. Har en kompis som har drevet/driver mye med det i over lang tid. Jeg skal iallefall begynne å bytte ut komponenter med phoenix nå... :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 spørs om det ikke blir det på meg da gitt ;) hehe høres lovende ut liksom!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hvem importerer PG nå? Det var jo tidligere når HiFi klubben solgte det ett av de mest solgte merkene, men det har vell vært relativt rolig i senere tid. Men det er jo med PG som med mange andre, de dyre seriene er dødsbra, mens de billige seriene ikke er noe særlig bedre enn billigmerker. Har foresten en 4 kanals PG forsterker av den dyre/bra sorten til salgs her Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 http://www.dreamtm.no selger PG. har en lokal PG shappe her.. skulle få ett 6.5" comp for 1400,- er i Ryval serien dems... men vist andre vet om tilsvarende så bare og skrike!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hadde den første serien med komp.sett som phoenix gold kom med for endel år siden, og jeg var VELDIG godt fornøyd med de, i begynnelsen hadde de litt dårlige delefiltere på komp.settene, men dette er blitt veldig bra på de senere serier. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Kjenner ikke til de nyeste PG seriene men tidligere så var det som sagt slikt at de billigste ikke var så mye å rope hurra for. Bl.a. Sapphire og XS serien var bare billige OEM greier som PG plasserte logoen sin på. MS, MPS, ZX, ZPA, Ti osv er derimot kjempegreier og tåler absolutt sammenligning med dagens produkter. Så med mindre noe har skjedd i senere tid tror jeg ikke ett Phoenix Gold frontsett til 1500 kroner er all verdens, får sikkert mer for pengene dersom du kjøper Boss e.l. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Da har jeg akkurat kjøpt meg disse 6,5 comp settet og 4" coaxial til dashen... så.. funker sikkert bra vell :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Du blir nok fornøyd med de :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Får nå håpe det. har lagt med på ett low budget anlegg... hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Like mine.... :) Har hatt PG i 10 år nå :D Svikter aldri.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg