Gå til innhold

hvis ikke 200sx s14, hva da?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

vel som topic sier.... hvis en 200sx s14 blir for dyr og forsikre for meg, håper fan ikke det, hva slags bil skal man ha da?

kriterier: TURBO!!

ikke mye til kriterier eller hva?

joa den skal se nogenlunde tøff ut, MÅ ha turbo (bensin)...

blitt totalt forelska i 200sx, sitter på klubbsidenen dems og leser alt j kan men fan den er visst jævli dyr og forsikre :(

det er en stund til neste bilkjøp kommer men jeg vil være forbederedt, velge ut riktig bil i god tid og gå på jakt etter den osv...

noen forslag?

kul bil med turbo,ca samme prisklasse som 200sx s14, (ikke s14a da den er mye dyrere)

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg droppa den fordi det ble for dyr forsikring for meg også.. Kjøper en 206 isteden jeg :D

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha meg S13, men den skulle dem ha 45000,- for å forsikre, så den ble utlukka. Da ble det Primera SRi istede til 12000,- Så vis du er under 23 tror jeg du kan glemme 200sx, så fremst du ikke driter penger...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha sjekket forsikringa litt mer hvis jeg var deg, ikke bare ringe rundt, men møt opp personlig. Fikk tilbud på 18000 i året full kasko og nesten ingen bonus, og med ungdomstillegg.

Dette var på S14, da dama så litt feil. Ikke billig, men ikke sååå ille vel? Tok delkasko på min S13 til 7000 istedet.

Edit: Hva med Sunny Gti-R? Hørte rykter om at de fakstisk var billig å forsikre. Bare rykter da!?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fiat neh

peugeot har j , vil ikke ha mer a de

sunny var jo en tanke hmmmm

tar nok bare delkasko, er kanskje overkommelig da men....

er jo så jævli digg den s14 da....

men er d no andre fete a? som ser litt sporty ut også?

hatt en saab 900turbo, gikk jo bra og ikke ille og forsikre heller, MEN forhjulstrekk, men er ikke sååååå galt med forhjulstrekk da, j digger jo saab også...

bare kjipt at forsikringa skal stoppe meg lissom

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

vel som topic sier.... hvis en 200sx s14 blir for dyr og forsikre for meg, håper fan ikke det, hva slags bil skal man ha da?

kriterier: TURBO!!

ikke mye til kriterier eller hva?

joa den skal se nogenlunde tøff ut, MÅ ha turbo (bensin)...

blitt totalt forelska i 200sx, sitter på klubbsidenen dems og leser alt j kan men fan den er visst jævli dyr og forsikre :(

det er en stund til neste bilkjøp kommer men jeg vil være forbederedt, velge ut riktig bil i god tid og gå på jakt etter den osv...

noen forslag?

kul bil med turbo,ca samme prisklasse som 200sx s14, (ikke s14a da den er mye dyrere)

Hei....jeg hadde tenkt til å kjøpe meg en s13 men endte opp med en Mustang.....kjøp deg en gammel amcar !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider