Gå til innhold

320 E30 skal jeg kanskje kjøpe

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Ja,skal dra å hente på tirsdag\onsdag :) skal sjekke drivlinen grundigere før jeg gir penga fra meg ;) har du testa slike før?? ditt inntrykk?

Denna var veldig god stand egentlig,nettopp bytta olje på motor og fordelingskasse. nyoverhalt girkasse. malte som en katt motorn,røyk ikke og tulla,gikk som ei kula :D ...Sort BMW Sports skinn interiør. Stor kjørekomputer og til min overaskelse meldte sensorene ingen feil :D helt orginal bil,noe jeg har tenkt å beholde.siden det er en ix. kansje litt moderat senk. 35mm fra H&R så jeg får den litt stivere. tror dere 35mm skader mye på drivknuta osv?

Detta er BTW førstebilen min ;) hehe,litt spesiellt egentlig. åsså er det kjekt med 4x4 her nordpå.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjekke drivlinjene og drivakslingene.

Jeg var så heldig å låne en 325iX touring på vinterføre, ble totalt forelsket. Det er noe spesielt med 4wd, spesielt når det er kameratene våre i Tyskland som lager dem. Det er ett bra valg som førstebil (med unntak av forsikringen). Men kjør forsiktig

Jeg ville vært forsiktig med å senke den for mye selvom det er fint å se på og biler som trekker på alle 4 og er langt nede er fantastisk å kjøre på motorveier, lange strekk etc. Men det vil kanskje tulle med drivlinjen tror jeg.

Nå er jeg ikke sikker, men kan du få levert senking tilsvarende M, som f.eks 15mm? Det holder og sleng på noen fete dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda 1 år til jeg er 18. så jeg skal ordne det som er igjen på den,så den er strøken til den skal ut i daglig bruk.

Forsikringen kom på 4400 ansvar. men skal ringe litt rundt. håper på 4000.

Ja vil helst ikke senke,vil helst bare ha den stivere. Huff,gleder meg til å hente :)

Kan ikke være det dummeste førstebil valget,når jeg da har værdt BMW frelst siden jeg var 12,så måtte det jo blir BMW med 6r nå også,koste hva det koste vil. Så den skal jeg ta godt vare på. får jo høre hele tiden at det er alt for kjapp førstebil,men pyttsann. til syvende å sist er det jo det mellom rattet og setet som bestemmer. gleder meg til vintern,prøve den litt ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har jo sagt at jeg skal ha den,å forsikring er ordna.. så skal jeg hente ut penga imorgen. så er det tut å kjør :) den er i rimelig god stand,må bytte ei bærekule,bakrepotte...og muligens noen pakninger i motor. så skal jeg ta den lille overflate rusten som er :D blir kjempe bil til slutt,fint å ha noe spesiellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du no bilde av den da? eller har du ikke fått den enda kanskje..

senke den det må du! ellers er den stygg!

betalte 3500 eller.no på 325'en min... del kasko! full bonus det da...på fattern..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,eller kansje ikke? :)

Må vell ta en stygg start da før kjøp så merker jeg vell om det er noe galt :P

Har ikke bilder her og nå,men skal vell kansje senke litt,men ikke mye pga drivknutene. helst stive opp litt...

åssn selskap klarte du 3400 på? ble 4400 hos vesta,inkl ungdoms tillegget. hmmpf. skal ringe if.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fattern som ringte for meg da...:)

Han sa vel hvor snill gutt jeg var og hvor flink jeg var til å kjøre da vettu! :D

Husker ikke selskap..gjensidige eller vesta eller if...hehe

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider