andrej1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Grunnen til at denne votingen kommer så seint er at jeg driver med mye annet og ikke alltid får tid til å sette opp en voting, men her er den hvertfall:) Jeg stemmer på ... fordi jeg synes ... Blugh ////AMG Power Golf T&Nos så klart! ALJ_GSi dalheim C_West oorzako SMP Supraguy PrimeraSRI fr3dr1k startdf bluebox Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg stemmer på c west fordi den er sinnsykt bra gjennomført.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 tror jeg stemmer på fr3dr1k sin mod. Likte fargen på den. og angående min, den er jo overhodet ikke ferdig..men ok :P haha Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Stemmer på c west fordi den har fet lakk og er greit igjennomført ;) Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeg stemmer på fr3dr1k for den synes jeg var veldig stilig og bra gjennomført. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Stod mellom Supraguy og SPM, men må nok si SPM.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rOMnID Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeg stemmer på startdf, og her gutter.. finnes det ikke tvil den modden er jo helt fennomenal, frekke skjørt.. KUL bil!!! BESTE modden i denne konkurransen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deamon::.. Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Syntes bilen til Bluebox var stilig jag den fortjener faktisk å vinne.. Er en av de få kreative her :) Sååå... La han vinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 oorzako for bra feit mod av bilen. likte den med bmw lykter og vinge dører Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg stemmer på fr3dr1k for han er så ufattelig kul :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnR Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Stemmer på fr3dr1k, da hans var stilren og bra gjennomført :) Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hvorfor driver dere å stemmer opp biler som har så mye feil som det der? jeg er ikke noe god i ps, men ser jo kjapt at det der ikke stemmer. Bilen som ser best ut, og har færrest feil er startdf sin. der går stemmen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Z10an hvorfor driver dere å stemmer opp biler som har så mye feil som det der? jeg er ikke noe god i ps, men ser jo kjapt at det der ikke stemmer. Bilen som ser best ut, og har færrest feil er startdf sin. der går stemmen min Har vel noe med smak å gjøre også da...å den er jo som xxxxx :) Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Dette var vanskelig, hos meg sto det mellom C West, oorzako, Startdf, og PrimeraSRi:) Så da trekker jeg.:) Det ble C-West... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 jeg stemmer på primeraSRI , ikke fordi den var den beste og mest feilfri, men fordi det var originalt og kult... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg