CyberAage Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by steinar kjedeligste i verden er å kjøre igjennom sverige. Norge har flotte landeveier med svinger og veistandarden er helt ok. Sverige er 100 mil med skog - skog - skog. Det er drit kjedelig! Ikke hvis man kjører ut på e4.. da er det 110 hele veien med masser flott å se på :D men fra søderhamn til Piteå har vi telt over 35 fotobokser. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 kjørte førr ett par uke sia Kongsberg - Honningsvåg på 20 timer, kjørte gjennom sverige fiiiine veia hele veien helt til æ kom til finnmark... :( anbefales å ta den turen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Norge er jo fint å kjøre i :-) Blir bota sendt til deg i Norge hvis en blir f,eks blitza i Sverige eller Tyskland......? Kjører forresten nordover til Tromsø den 3 juli via Norge :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Viking067 Kjører forresten nordover til Tromsø den 3 juli via Norge :-) ...Og vi forventer å se deg på Prostnesset for nok et trivelig gjensyn! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryeng hater!! Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Saaben er et rustent gammelt vrak, store rust hull i dørene.... DONT KJØP!!!! Siter SKAFF DEG ET LIV RYENG, Å GI FAEN I Å DRIT UT OSS TROMSØ GUTTA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by ryeng hater!! Saaben er et rustent gammelt vrak, store rust hull i dørene.... DONT KJØP!!!! Hurra, jeg har en fan! Hvem, å, hvem kan det være? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by ryeng hater!! Saaben er et rustent gammelt vrak, store rust hull i dørene.... DONT KJØP!!!! gammel er den ja..det vet jeg..og rusten i dørene er vanlig for saab 9000..men ifølge selger er det ikke rust i bærende konstruksjoner..og det holder for meg..så lenge bilen er EU-ok i ett år til så er jeg happy!men eneste grunnen jeg skal ha bilen er fordi det er bra motorpå den og kun en tidligere eier..så.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by wicky124 gammel er den ja..det vet jeg..og rusten i dørene er vanlig for saab 9000..men ifølge selger er det ikke rust i bærende konstruksjoner..og det holder for meg..så lenge bilen er EU-ok i ett år til så er jeg happy!men eneste grunnen jeg skal ha bilen er fordi det er bra motorpå den og kun en tidligere eier..så.. Vent litt, det virker som om du tar "ryeng hater!!" seriøst? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Vent litt, det virker som om du tar "ryeng hater!!" seriøst? HÆ? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by wicky124 HÆ? Brukeren som sa at du ikke burdte kjøpe bile pga. rust i dørene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Brukeren som sa at du ikke burdte kjøpe bile pga. rust i dørene.. rust i dørene er standard utstyr på saaber..haha.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by wicky124 rust i dørene er standard utstyr på saaber..haha.. Challo jo bhi tom keh te hå.. :D Dvs. Kanskje det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Challo jo bhi tom keh te hå.. :D Dvs. Kanskje det :D du staner?hmm...trodde jeg var den eneste jeg as..haha.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by wicky124 du staner?hmm...trodde jeg var den eneste jeg as..haha.. Hvem jeg? Hmmm... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Btw, kan godt hive meg på til Tromsø, hehe... Hørtes fett ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg