Gå til innhold

tur til tromsø..

Ranger emnet

wicky124

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Øyvind Ryeng

Se på nicket: "hater ryeng!!" <--- Hallo, liksom! Og for hva det er verd, jeg ville ikke tatt mot råd fra en med 2 i postcount som attpåtil kaster vekk tiden sin på å forsøke å svartmale meg.

skal vi ta han?hehe...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tralla lalla laaaaa...på vei opp med fly satt jeg ved en sinnsykt fin blondine..damn hu var fin as..bodde i tromsø..jobber som frisør..piercing i ene øyebrynet..fine frontfangere på henne:titties: hehe..og forresten...midnattsol er kult..

etter det..

25timer tilbake...morsom tur..først ødela kompisen min luftmasse måleren..fixa den på paki-måte..fixa den med ståltråd..binders og litt av hvert..på vei tilbake så vi en mongo måke som fløy mot bilen..knuste frontlykt og blinklys på passasjer siden pluss side speilet...dø...hoho..kjipt å komme til en dø by kun med norske sedler og finne ut av automaten kun tar svenske lapper og man er bensintom..jaja..sånn er livet..men en ting...natur er en veldig fin ting..digge svenske veier...hoho..og laservarsleren funka som faen..både på laserkontroll og på fotobokser...digg...

ps...bilen går som ett hellvete...i positiv betydning..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ryeng hater!!

Saaben er et rustent gammelt vrak, store rust hull i dørene....

DONT KJØP!!!!

ikke var den rusta ihjel..ikke var den vrak...tålte jo 150km/t hele veien hjem...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

tralla lalla laaaaa...på vei opp med fly satt jeg ved en sinnsykt fin blondine..damn hu var fin as..bodde i tromsø..jobber som frisør..piercing i ene øyebrynet..fine frontfangere på henne:titties: hehe..og forresten...midnattsol er kult..

etter det..

25timer tilbake...morsom tur..først ødela kompisen min luftmasse måleren..fixa den på paki-måte..fixa den med ståltråd..binders og litt av hvert..på vei tilbake så vi en mongo måke som fløy mot bilen..knuste frontlykt og blinklys på passasjer siden pluss side speilet...dø...også ødela vi eksosen..kjørte litt vel fort over en dump og bakerste røret datt av..moro..hoho..kjipt å komme til en dø by kun med norske sedler og finne ut av automaten kun tar svenske lapper og man er bensintom..jaja..sånn er livet..men en ting...natur er en veldig fin ting..digge svenske veier...hoho..og laservarsleren funka som faen..både på laserkontroll og på fotobokser...digg...

ps...bilen går som ett hellvete...i positiv betydning..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CyberAage

Ikke hvis man kjører ut på e4.. da er det 110 hele veien med masser flott å se på :D men fra søderhamn til Piteå har vi telt over 35 fotobokser.

kun 6stk igjen..og kun 2 som funker..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider