Gå til innhold

Gatebil på rudskogen.

Ranger emnet


Mr.X

Hva synes du om prisene på Gatebil??  

239 stemmer

  1. 1. Hva synes du om prisene på Gatebil??

    • Synes de er helt ok.
      47
    • Synes de er altfor høye!
      102
    • Synes Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel !
      79
    • Hva faen er Gatebil?
      12


Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom til rudskogen på torsdag ,da var det jævla bra vær, våkna på fredag helt for JÆVLIG vær.Så vi reiste hjem på lørdagen.

 

Det gikk jo ikke ann å kjøre 10m før en satt seg fast i gjørma.

Så også en slik stor pickup med 4x4 som slet noe jævlig i gjørma.

 

Nei fy faen, den der "party-campen" skal jeg aldri mer på!

Prisene var også helt for jævlig, 600kr bortkastet!

 

mvh

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ned dit torsdagskveld/ettermiddag, da så det jo veldig lovende ut. Sol og pilsen var kald og vi fikk en brukbart fin plass blandt alle telta.

Våkna fredagmorgen med regn og dritt og fant fort ut at dette gidda vi ikke to netter til med.. Så turen gikk til en campingplass på Biri hvor vi camperte for ei natt, og da selvsagt med strålende vær.... Synd og si det men, været ødelegger alt!

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har det ikke mere gøy enn en lager selv..........

MaidenHonda, SupraOle og jeg hadde laga oss en fin plass og det skulle litt mere enn regn og søle til for å ødelegge for oss ja,,,,,,, vi ble passe fulle i helga og hadde det gøy.

 

Er folk på slike treff for å ha det gøy eller bare klage på det dårlige været????? Detta var hvertfall kult, og deilig å slippe å stå som sild i tønne overalt på området + at bakhjulstrekkerne får kjørt litt breiere da..... :D

imstupid "Veteran-råner"

Das Blitz 4 ever....

Wagen und Bayer sugen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

da betyr det jo at dere eier ubrukelige biler da....

bare innrøm det!

 

haha må le av måten du trekker konklusjoner på...

Er bilen min ubrukelig fordi jeg heller ville kjøre en større bil slik at jeg og de som satt på med meg fikk med seg baggasje og mat?

 

Blir fort liten plass til 4stk m/ baggasje i en 242. lite praktisk er det også, men er bilen "ubrukelig" som du så fint klarte å prestere å kalle den?

-Neppe...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier vel mer enn 1000 ord...

 

Torsdag ettermiddag:

torsdag.jpg

 

 

Søndag ettermiddag:

sondag.jpg

 

 

Campen var helt jævlig, men det er ikke derfor jeg reiser på Gatebil. Jeg er der for å se biler og ha det gøy!!!

90% av folket som lå på campen er jeg sikker på bare var der for å feste..

 

Men vi hadde det gøy, selv om vi fikk litt jørme på beina på vei opp til banen :D

05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X

83 Golf GTI MK1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 96BRG

Dette sier vel mer enn 1000 ord...

 

Torsdag ettermiddag:

torsdag.jpg

 

 

Søndag ettermiddag:

sondag.jpg

 

 

Campen var helt jævlig, men det er ikke derfor jeg reiser på Gatebil. Jeg er der for å se biler og ha det gøy!!!

90% av folket som lå på campen er jeg sikker på bare var der for å feste..

 

Men vi hadde det gøy, selv om vi fikk litt jørme på beina på vei opp til banen :D

 

Hahahah, geniale bilder :D

 

Vi dro til rudskogen på natt til lørdag, hadde det kjempefint vi! Paraply og varme klær holder leeeenge!

Men at folk gidder å stille møkk fulle kl 07.00 er heeelt utrolig...

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

haha.. så du det du også eller?.... fy faen for en dirttkjerring..

 

begynne rå skal legge seg ut i venstrefeltet i det jeg er på siden avhu..... OG at hu skulle forbikjøre med den farten hu hadde er jo rett og slett farlig! jeg lada i det minste farta da jeg skulle opp på sia av hu!

 

MØKKA KVINNFOLK!!!!!!

 

ps, var jeg nærme nokk til plast stolpene på venstre siden av veikanten :) :D :D

 

Bare så a begynte å blinke og legge seg ut... Sjekke dødvinkel eller speil er oppskrytt. :rolleyes: Burde jo skjønne at du bare vente på en anledning til å kjøre forbi....

 

Tror de plaststolpene har fått nerveproblemer etterpå ja.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår