Gå til innhold

Gatebil på rudskogen.

Ranger emnet


Mr.X

Hva synes du om prisene på Gatebil??  

239 stemmer

  1. 1. Hva synes du om prisene på Gatebil??

    • Synes de er helt ok.
      47
    • Synes de er altfor høye!
      102
    • Synes Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel !
      79
    • Hva faen er Gatebil?
      12


Anbefalte innlegg

Originally posted by Hjernen

En har det ikke mere gøy enn en lager selv..........

MaidenHonda, SupraOle og jeg hadde laga oss en fin plass og det skulle litt mere enn regn og søle til for å ødelegge for oss ja,,,,,,, vi ble passe fulle i helga og hadde det gøy.

 

Er folk på slike treff for å ha det gøy eller bare klage på det dårlige været????? Detta var hvertfall kult, og deilig å slippe å stå som sild i tønne overalt på området + at bakhjulstrekkerne får kjørt litt breiere da..... :D

 

Fått vasket bilen eller... ;)

Partyteltet våres ble jo fint etterpå.... Og kameraten din oxo... :D

 

(Sto rett ovenfor dere)

 

Men synd med været ødela det meste, ellers hadde det vært bra.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Helene B

 

Var det en spøk el?

 

Nei.. dette er ikke kødd!

Var en traktor nede på hoved p-plassen langs hoved veien som holdt vakt hele helga og måtte taue ut alle rwd biler som ikke kom seg ut!... og jaggu var det mye tallentløse idioter som i stedet fo rå kompansere litt med gass og clutch for å komme seg ut. likte heller å ha full gass inne å burne som om det gjalt livet!

 

Det resulterte med ca 6 NEDMØKKA biler som sto parkert der..

 

dette sikter jeg til en super idiot med en mazda 626..

Du burde fått et balltre ned i halsen

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Bare så a begynte å blinke og legge seg ut... Sjekke dødvinkel eller speil er oppskrytt. :rolleyes: Burde jo skjønne at du bare vente på en anledning til å kjøre forbi....

 

Tror de plaststolpene har fått nerveproblemer etterpå ja.... :D

 

 

nei huff.. hu skremte dritten ut av meg. dumme kvinnfolk!

det som plager meg mest er at jeg hadde så mye luft i systemet at jeg nesten ikke bremsa da jeg trokka på... :) må dobbeltbremse.

 

men i dag får jeg enten brake-box, eller cossie bremsepumpe.

 

ps, hjulstillinga di bak på bilen minner meg om en gammal sliten sierra/3 serie bmw

 

den camber'n vakke god. kun 70% av dekket ditt som berøret bakken

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ellers får du camping i tre-fire dager, missekonkurranse, babeshow, dj's, band og et "relativt stort" biltreff for tilsammen kr 600,-

 

Jeg skal på Øyafestivalen i tre dager senere i sommer.

Riktignok flere og tildels mye bedre band, men intet av det andre som er nevnt over.

Kjøpte billett på "salg" før jul - kr 1.000,-

 

 

 

Gjørmebadet på årets Roskilde var like ille som på Gatebil - og der bor ALLE i telt ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med det dårlige været, men på søndagen var det fantastisk bra i forhold! Bortsett fra en hissig regnskur på 15-20min så var det nydelig sol og grombilene fikk hærja skikkelig fra seg etter breisladdkonken! Sykt deilig å se VS sin M5 opp bakken etter slakteren!!

 

Lenge siden Ruud har vært noe særlig i rampelyset nå. Han rula til og med 2002 sessongen, etter det har det blitt mest garasjetid. Men det tar vel sin tid og få ting til å fungere skikkelig når man skal bygge noe så verst...

 

Be4You har treff fredag 16.juli, altså nå til helga.

Får håpe han skal utpå med BMW'en da.

 

Savna også Leif sin S1. Greit at den stod i depot'et, men det er på banen vi vil se den!:)

 

Audi'en til Seberg & Jørgensen, det er et nybygg ikke sant?

Hva skjer med den gule S2'en deres om dagen?

 

Får håpe på bedre vær i September, man er tross alt ganske avhengig av været for å få se den verste kjøringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Hvor ellers får du camping i tre-fire dager, missekonkurranse, babeshow, dj's, band og et "relativt stort" biltreff for tilsammen kr 600,-

 

Jeg syntes de skal kutte ut alt du har nevnt utenom "biltreff" jeg, det andre greiene trekker altfor mye folk som man ikke ønsker å ha der.... (Greit nok det er kult liksom, men ALTFOR mange som ikke har sett f... før, og som står å spiller lommetennis når det er show. og sånn.... Samme folka som kommer BARE for å drikke!)

Konseptet med hele greiene var vel egentlig; "ta med bilen din, og kjør den på bane". Ikke "vi skal arrangere fyllefest med stripping, damer, dj`s, band og så kanskje noe bil greier...."

Virker som "alt det andre" betyr vel så mye som selve bil kjøring og utstillingen!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Leon20VT

Synd med det dårlige været, men på søndagen var det fantastisk bra i forhold! Bortsett fra en hissig regnskur på 15-20min så var det nydelig sol og grombilene fikk hærja skikkelig fra seg etter breisladdkonken! Sykt deilig å se VS sin M5 opp bakken etter slakteren!!

 

Lenge siden Ruud har vært noe særlig i rampelyset nå. Han rula til og med 2002 sessongen, etter det har det blitt mest garasjetid. Men det tar vel sin tid og få ting til å fungere skikkelig når man skal bygge noe så verst...

 

Be4You har treff fredag 16.juli, altså nå til helga.

Får håpe han skal utpå med BMW'en da.

 

Savna også Leif sin S1. Greit at den stod i depot'et, men det er på banen vi vil se den!:)

 

Audi'en til Seberg & Jørgensen, det er et nybygg ikke sant?

Hva skjer med den gule S2'en deres om dagen?

 

Får håpe på bedre vær i September, man er tross alt ganske avhengig av været for å få se den verste kjøringa!

 

 

Motoren i Ruud sin BMW er gåen, skal visst være i orden til Neste Gatebil, han kjørt forøvrig den blå supraen noen runder.

Den gule til jørgensen er den han kjører nå, bare ny lakk og med lykter. ( Tror jeg nesten helt sikkert?9

Leif sin S1 hadde noen el problemer så de fikk ikke start på den.

Men gjorde opp det med GT 40 da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Jeg syntes de skal kutte ut alt du har nevnt utenom "biltreff" jeg

 

Forslag:

 

Hva med da å campe et annet sted i Østfold og kjøpe dagspass for å oppleve selve treffet...

Eller bo på den rolige campen oppe ved banen

 

 

 

Mindre kø enn tidligere og veldig lite fyll på baneområdet i år :)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn.. Rudskogen begynner å bli for LITE for Gatebil. Kanskje det har seg så at det er så mange som vil feste istedetfor å se på bilkjøring.

 

Jeg kom torsdag ettermiddag.. da begynte partycampen allerede å bli full.. Torsdag liksom. Hva skjer neste å a?. Må vi komme 3 dager i forhånd for å plass.

 

Vi hadde tillogmed ringt inn 1-2 mnd i forveien og reservert plass pga. vi var mange biler.. men når vi kom dit så var det ikke snakk om reserverte plasser. Her møtte vi ett stort åpent gressslette uten NOE oppmerking utenom ett par sperrebånd.. og vaktene begynner å kjefte å forklare hvordan de vil ha det. Vi gjør som vaktene sier å parkerer bilene sånn de vil ha det og monterer partyteltene også sånn de vil ha det. Så går det 1 time. så kommer vaktene å begynner å si at vi må flytte alt sammen og at vi står feil. De plasserer biler midt foran alle bilene, så ingen kom seg ut. Vi fikk ordna dette til slutt.

 

Og på lørdag ettermiddag så hadde maaaange reist sin vei.

 

Da var det en kamerat av meg som skulle inn på omerådet for å feste med oss og få med seg breisladden på søndag. Beskjeden han fikk i inngangen var at Partycampen var FULL.... Dama mi møtte dem i utgangen og sa til vakta at det var nesten ingen biler der.. men han mente at det var fullt.. fikk han inn til slutt..

 

Det var det negative UTEN om været.. hehe.. klagde nesten ikke på været... når man først hadde blitt gjørmete.. så kunne man ikke bli mer gjørmete enn det man var.. alle var gjørmete så da var det liksom ikke så farlig.

 

Det var vel en katastrofe og en sukse... Så mange møtte opp SELV om været var helt pyton.. så får håpe at det blir bedre i september.

 

Facas

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Forslag:

 

Hva med da å campe et annet sted i Østfold og kjøpe dagspass for å oppleve selve treffet...

Eller bo på den rolige campen oppe ved banen

 

 

 

Mindre kø enn tidligere og veldig lite fyll på baneområdet i år :)

 

Ja, skjønner dette! Jeg er langt fra noen av de som står først i køen for å kritisere gatebil, men jeg mener at det kunne blitt fokusert ENDA mer på selve bil-treffet, i steden for å legge til rette for ett mega-rølpe treff!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

ps, hjulstillinga di bak på bilen minner meg om en gammal sliten sierra/3 serie bmw

 

den camber'n vakke god. kun 70% av dekket ditt som berøret bakken

 

Noe med senkinga og gjøre... ;)

Skal ha noe justeringsgreier bak der men ikke fått bestilt enda.

Normalt problem på S3 og justerbart...

Mulig jeg hever den til neste år og spacer ut, om jeg får bakfanger...

 

Sliter faktisk ikke så mye på innerkantene(unntatt litt på bane)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Jeg syntes de skal kutte ut alt du har nevnt utenom "biltreff" jeg, det andre greiene trekker altfor mye folk som man ikke ønsker å ha der.... (Greit nok det er kult liksom, men ALTFOR mange som ikke har sett f... før, og som står å spiller lommetennis når det er show. og sånn.... Samme folka som kommer BARE for å drikke!)

Konseptet med hele greiene var vel egentlig; "ta med bilen din, og kjør den på bane". Ikke "vi skal arrangere fyllefest med stripping, damer, dj`s, band og så kanskje noe bil greier...."

Virker som "alt det andre" betyr vel så mye som selve bil kjøring og utstillingen!

 

Helt enig, det hadde vært mye bedre! Men da får vel ikke gatebil inn like mye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår