Gå til innhold

Gatebil på rudskogen.

Ranger emnet


Mr.X

Hva synes du om prisene på Gatebil??  

239 stemmer

  1. 1. Hva synes du om prisene på Gatebil??

    • Synes de er helt ok.
      47
    • Synes de er altfor høye!
      102
    • Synes Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel !
      79
    • Hva faen er Gatebil?
      12


Anbefalte innlegg

Treffet var knallbra det, Skal vedde på at sytinga hadde vert langt mindre om det hadde vert knallfint vær. Men Gatebil kan dessverre ikke gjøre noe med været.

Likte treffet bra, var veldig ordnede og bra forhold på området.

Kjøpte selv weekendpasset for 600kr men bodde på hotell i sarpsborg.

Om man venter med kjøre inn til ca klokka 10 så er det nesten ikke kø ( vi kjørte nå nesten rett inn hver dag)

Så slutt å syte å klage, Gatebil er ikke tvang. Om dere vil ha et treff selv med bare bil så arranger ett treff selv.

Har ikke noe imot å ta noen pils og hvile øynene på noen nakne damer mellom bil-slagene jeg. :D

Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi campet på "rolig" campen rett atme banen vi:) Ikke gjørme der. Kun grus å gress:) Hadde med ett stort telt vi alle kunne sitte tørre i på kvelden å pilse litt. Stooorkoste meg jeg, tross været. Absolutt verd pengene:):) Skjønner at de sleit litt med humøret på partycampen da. Der var det ille. thumpsup thumpsup

Meget morro tur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er vel markedspriser, men spørsmålet er vel får man det man betaler for?

 

Var på Rudskogen kl 06:10 >>> litt regn osv, ble deretter dirigert ut på et leirejorde( dette var etter sigende en oppsamlingsplass for videre innfart ) her kjørte traktorer skytteltrafikk for å få løs grombiler som så ut som leirehauger for senere å skulle trekke skuelystne menesker til Gatebil.

 

Gidder ikke lenger å høre på pisspreik ifra gatebil om at dette er på frivillig basis osv, dette er blitt millionbutikk ikke vanskelig å se det.Så la oss få hva vi betaler for god service og blide vakter dette er mangelvare i dag i hvert fall.

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 93 sport

Gidder ikke lenger å høre på pisspreik ifra gatebil om at dette er på frivillig basis osv, dette er blitt millionbutikk ikke vanskelig å se det.Så la oss få hva vi betaler for god service og blide vakter dette er mangelvare i dag i hvert fall.

 

 

Er så enig så enig, lørdags kvelden dro jeg ut for å melde meg på emma konkurranse, og når jeg skulle inn igjen på partycampen (ca klokka 12) stod jeg først i kø i 1 1/2 time, før jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne kjøre inn dit pga det var litt "kaos" så jeg måtte dra et annet sted å parkere bilen.. og jeg fikk ikke lov å parkere langs veien som gikk nedenfor, for da ville bilen blitt tauet bort. Så den natta lå jeg i bilen et godt stykke unna.

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2Fast4all

Noen gang tenkt på at det kanskje ikke er så enkelt å være blid-vakt når du er omringet av drittvær og grinete mennesker???

 

 

Pissprat,, beordrer de folk ut på et leirejorde må de for faen tåle konstruktiv kritikk.

 

Hvis ingen belyser behandlingen av tilreisende med feite biler som faktisk er trekkplaster for gatebil, tror jeg gatebil fort bare blir et eneste stort helgeparty med rølp og grisefyll......

 

Jeg vet det er lett å kritisere men, det er kun småting som skal til for at gatebil blir en skikkelig høydare igjen............

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Udrugn

 

Fikk vist olje i turboen. Råden forsvant ned i bånnpanna. Får neppe sett han på en stund. Eieren heter foressten Stian Hafsengen.

 

Hvordan vet du dette?? Motoren var ennå ikke åpnet når jeg og stian reiste hjem fra treffet på søndagen!

 

Originally posted by 2Fast4all

Treffet var knallbra det, Skal vedde på at sytinga hadde vert langt mindre om det hadde vert knallfint vær. Men Gatebil kan dessverre ikke gjøre noe med været.

Likte treffet bra, var veldig ordnede og bra forhold på området.

Kjøpte selv weekendpasset for 600kr men bodde på hotell i sarpsborg.

Om man venter med kjøre inn til ca klokka 10 så er det nesten ikke kø ( vi kjørte nå nesten rett inn hver dag)

Så slutt å syte å klage, Gatebil er ikke tvang. Om dere vil ha et treff selv med bare bil så arranger ett treff selv.

Har ikke noe imot å ta noen pils og hvile øynene på noen nakne damer mellom bil-slagene jeg. :D

 

*kaste diplom til 2fast4all for dette innlegget*

 

Originally posted by Fridjow

Den gule til jørgensen er den han kjører nå, bare ny lakk og med lykter.

 

Heit feil. det er ny bil.

 

Originally posted by Leon20VT

Audi'en til Seberg & Jørgensen, det er et nybygg ikke sant?

Hva skjer med den gule S2'en deres om dagen?

 

Ja, den røde er nybygg, den gule står i garasjen og samler inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle dere som har så mye dritt og slenge om gatebil bare arragere et bedre treff da.. ?

 

når dere starter med det så er dere på samme nivå som gatebil folka for noen år siden.

 

Treffet var genialt. bare været som var crap.

tenk dere hvor morro dere hadde hatt det nede på campen i 20grader om natten ? og strålende solskinn på dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Eller bo på den rolige campen oppe ved banen

 

 

Rolig? Når de reklamerer for rolig camp, så børr den være rolig. Jeg måtte opp å få noen jævla trøndrer til å holde kjeft, fordi de spilte musikk å ruste sierraene sine, kl 05 om morraen!! :mad:

 

Er vel ikke så vanskelig for en vakt å svinge nedom en gang i timen for å sjekke at forholdene er rolige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

 

Rolig? Når de reklamerer for rolig camp, så børr den være rolig. Jeg måtte opp å få noen jævla trøndrer til å holde kjeft, fordi de spilte musikk å ruste sierraene sine, kl 05 om morraen!! :mad:

 

Er vel ikke så vanskelig for en vakt å svinge nedom en gang i timen for å sjekke at forholdene er rolige....

 

hehe.. svart sierra med en Jævla til benk som vinge? Hadde iallefall campet sidenav en slik en på rolig campen vi.. ruset sånn ca hver time. Plutselig hørte vi ett j**** spetakkel bak teltet vårt. Da var det en fyr som var forbanna på et bord som hadde sagt at bilen hans var stygg?!?!?!?! Isåfall var det ikke trøndere.. tror det var haugesund folk.. hvis jeg husker rett.. Her er bordet forresten:D :D

IMG_0253.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

Kan ikke alle dere som har så mye dritt og slenge om gatebil bare arragere et bedre treff da.. ?

 

når dere starter med det så er dere på samme nivå som gatebil folka for noen år siden.

 

Treffet var genialt. bare været som var crap.

tenk dere hvor morro dere hadde hatt det nede på campen i 20grader om natten ? og strålende solskinn på dagen..

 

 

Det er ikke drittslenging, men en tilbakemelding på at de bør få opp øya........at gatebil er kult ( ingen er vel uenig i det ) men rammen rundt det hele begynner å gå opp i liminga.Med søplefyll og litekontroll.

 

Et lite eksempel ifra Våler : Her så jeg folk som var dritings kl 05 om morran, må si jeg skvetter da disse er ute å kjører på banen kl 10.

 

 

 

Har vært på alle gatebiltreff siden starten,

SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært strålende solskinn som i fjor hadde nok folk sittet igjen med ett bedre inntrykk da. Campen hadde jo ikke vært gjørmete osv. Selv lå vi i Sarpsborg ene kvelden og Fredrikstad andre kvelden. Null kø da vi kjørte inn. Ble vinka rett inn av vaktene :) Så ikke så mye fyll og fanteri, jeg(bortsett for det vi sto for selv, men da var vi en helt anna plass enn Rudskogen hvertfall;) ), men så var ikke jeg på campen heller da....

Jo...Var jo han snålingen som lagde så oppstyr da han skulle ri på den oksen da...Så han på søndagen også ved depoet. Svima rundt der...Glenn Rodney ville hive ham ut ;) Han dret seg ut...litt...hehe.

Jeg ble faktisk solbrent på søndagen! Hvor kult er ikke det :D:D

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problmet her var hovedsaklig dårlig vær,det kan jo ingen gjøre noe med...folk kan drikke for min del,men syns det går ann å begrense seg noe.. er jo biltreff, ikke fylletreff...men men..

gatebil har vokst for fort,ok med litt regn,så slipper man at det er helt tettpakka med folk..rudskogen er jo faktisk ikke stort nok for gatebil lenger,ikke på solskinns dager iallefall, for mye folk..

 

men anyway gatebil er alltid bra uansett vær og om alle er dritings ut av dimensjoner.. jeg er der pga. bilene og folket :D hvis noen hiver innpå litt for mye brennvin så plager det meg ikke så mye,så lenge de ikke kødder/bråker/herper andres biler osv..

 

:cool:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår