Gå til innhold

Gatebil på rudskogen.

Ranger emnet


Mr.X

Hva synes du om prisene på Gatebil??  

239 stemmer

  1. 1. Hva synes du om prisene på Gatebil??

    • Synes de er helt ok.
      47
    • Synes de er altfor høye!
      102
    • Synes Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel !
      79
    • Hva faen er Gatebil?
      12


Anbefalte innlegg

kan ikke si at jeg synes treffet vart så ille jeg. kjipt med dritt vær men sånn var det jo hjemme også. det som derimot var kjipt var at "partycampen" absolutt ikke lå 5 min i gå avstand fra banen.

det endte med at jeg kun var der oppe et par ganger. ikke noe gøy og vandre rundt der når alt man eier og har er dekket i gjørme. tror ikke jeg noen gang har dratt på biltreff å sett på såå lite biler.

 

en annen negativ ting var vel heller at de som kjørte rundt tok seg betalt opp til 200 kr for å trekke biler som satt fast i gjørme på partycampen. vi betalte 100 kr for å bli trukket 100 meter. litt for dumt når man allerede har betalt for å stå på plassen. kostet penger for å komme ut også gitt.

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dice

 

Ehhh. GT40 er også UK. Designet og bygget der.

 

I 1963 begynte engelske designere å utvikle Ford GT40.

 

Det viser seg under Le mans i juni 1964 at bilen ikke duger bra nok og pensjoneres raskt pga. Aerodynamikken gjør den ustabil og drivverk-problemer.

 

I august same år får Carrol Shelby til å få racing-programmet til Ford på beina igjen. Han monterer en 427 i GT40'n. Etter at amerikanerene tok over prosjektet vart det skikkelig sving på det.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fornarina

kan ikke si at jeg synes treffet vart så ille jeg. kjipt med dritt vær men sånn var det jo hjemme også. det som derimot var kjipt var at "partycampen" absolutt ikke lå 5 min i gå avstand fra banen.

det endte med at jeg kun var der oppe et par ganger. ikke noe gøy og vandre rundt der når alt man eier og har er dekket i gjørme. tror ikke jeg noen gang har dratt på biltreff å sett på såå lite biler.

 

en annen negativ ting var vel heller at de som kjørte rundt tok seg betalt opp til 200 kr for å trekke biler som satt fast i gjørme på partycampen. vi betalte 100 kr for å bli trukket 100 meter. litt for dumt når man allerede har betalt for å stå på plassen. kostet penger for å komme ut også gitt.

 

Er helt enig med deg der..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår