Gå til innhold

Gatebil på rudskogen.

Ranger emnet

Mr.X

Hva synes du om prisene på Gatebil??  

239 stemmer

1. 1. Hva synes du om prisene på Gatebil??

• Synes de er helt ok.
      47
    • Synes de er altfor høye!
      102
    • Synes Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel !
      79
    • Hva faen er Gatebil?
      12

Anbefalte innlegg

Gir blanke i hva de skal ha for at jeg skal kunne komme inn på de treffene.

Har kjørt på gatebil for siste gang,derfor er jeg der kun som tilskuer.

Og at jeg bor 40 min.gåtur unna Rudskogen gjør at jeg går inn "bakveien" så jeg kommer rett i depoet.

Har ingen interesse i å betale hundrevis av kroner for mer eller mindre å stå i kø en hel dag for å få kjørt noen runder...

Vil jeg stå i kø,kan jeg ta en kjøretur gjennom Sarp på en hverdag ca kl.15,og det er nesten gratis i forhold...

Men gatebil-arrangemanget er helt konge,og mye moro å se på.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoLimit

tja.. baneleien koster vel det samme? og jeg vil tro det er det som er den største "utgiften" ?

Dem får nok inn mye mer enn dem må ut med uansett.. jeg syns det er for dyrt.. det er min mening. Har du problemer med min mening så sier det bare mest om deg :)

Gatebil betaler mer for bane leie, og for leie av gocart banen, og camping plassen, og det store jordet dem har leid. det er så vanvittig mange utgifter folk ikke tenker helt over.

Et eksempel er dusjene og wc'ne som settes ut. hvem av dere hadde sett på det som en utgift når dere sa at det koster ikke noe mere for dem enn for oss.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt for høye priser.

Lite regnestykke 17000 personer x 600 i inngang for hele helga.

10200000

10 millioner.

Kommer sikkert så mange i år....

Og greit de jobber mye med det, men hvem gjør ikke det når man har bildilla.... :rolleyes:

Og sikkert masse utgifter.....

Bare å se på regnskapet dems det da, har de ikke AS?

Regner med jeg drar dit, satser på bra vær. Men gidder ikke egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jobber vel heltid med dette, de må da vel ha lønn. Jeg jobber hvertfall ikke gratis! ....Og det er faktisk ganske dyrt å drive egen webside...Spessielt hvis den får mange treff daglig.

Blir vel litt dumt å surve over noe som har tatt så AV...Bare ett bevis på at det var dette folk trengte...!!!

dessuten er det bare tre ganger i året, så så veldig dyrt blir det ikke :) Bil er en dyr hobby....

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel

Skrålende og totalt dritings sosialklientrånere er det mest plagsomme som finnes. Det er desverre altfor mange av dem i den tilstanden midt på lyse dagen - uten at vaktene gjør en dritt med det !!!

:mad:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Gatebil har blitt bare fyll og spetakkel

Skrålende og totalt dritings sosialklientrånere er det mest plagsomme som finnes. Det er desverre altfor mange av dem i den tilstanden midt på lyse dagen - uten at vaktene gjør en dritt med det !!!

:mad:

Det sies jo at det skal gjøres noe med det i år..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort og grei konklusjon :

ja det er blitt for mye fyll og fanteri

ja prisene er for høye

ja det har vært jævli kaos

men folk kommer likevel, hvorfor ?

fordi rudskogen er konge :D jeg stiller i allefall, er jo bare en gang i året,så da må man da kunne betale for det..er positivt for bilmiljøet i norge spør du meg...

end of story

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke 17000 som etaler for camp og banekjørin? Da hadde det blitt trangt på banen, De jobber jo med dette hele året , tenk og at du skal tjen inn for 1 årsarbeid til fler personer på 3 helger, de gjør jo også ganske mye for at vi ikke skal kjede oss som konserter, show og lignende. tillegg betaler de jo folk til og rydde etter oss, bare det er en jobb jeg skulle hatt noen mill for og ta, De tjener sikkert bra på det men det har de erlig fortjent. Bra jobba og få til noe så stort på så kort tid.

2005 Impreza WRX

x A4 tq / Golf stv / Sharan

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper bare at værgundene er mere med oss 9-11,enn de er nå omdagen..er jo elendig her...bor 45min fra rudskogen..

skyer og regn,regn og regn nonono...såvidt sola sier hei i ti sekunder...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å betale 150.- for å se ruud og co kjøre biler bygd for bane, MEN når dem står i depoet å skrur for noe ryker er det kjett...

Ang kjøring, skulle det ikke være påmelding i år, eller er det det?

Har ikke giddet å følge med, virker som bilen må ha 6-700hk for å bli godtatt på kjøring.

Gatebil har gått til hodene på de som driver det.......

Bare fyll og 14iser som er der for å feste..... Er det bil treff så er det biler vi er for å se. Ikke en haug med fulle folk som raver rundt og slenger dritt........... Dette er da mitt syn på saken

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAG

. tillegg betaler de jo folk til og rydde etter oss, bare det er en jobb jeg skulle hatt noen mill for og ta, De tjener sikkert bra på det men det har de erlig fortjent. Bra jobba og få til noe så stort på så kort tid.

et eller annet sted leste jeg att et firma tok på seg å rydde opp etter russelandstreffet på lillehammer for 300 000, og det er MYE større en et hetl ordinært gatebil treff.. de gutta som startet gatebil har drivi i flere år, først etter 98 att det har tatt av, men de begynte LENGE før det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider