m4gnus Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Alt er airbrushet og designa av meg, men har henta litt inspirasjon fra virkelige biler. Den er laaangt fra ferdig, men tenkte jeg skulle vise dere den og høre om dere hadde noen ideer eller komentarer... concept: original: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XoriaZ Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 WOW den var NICE!!:D likte spess fronten:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 damn..den var drit fet..er enig med XoriaZ at fronten er drit pen..keep up the good work;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Den ble drit fet, nesten hver gang jeg ser en chopper så er skillen hans den samme, men med deg blir choppene bare bedre og bedre! Keep it up! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Den der var skikkelig nice. Tror den blir kul når du blir ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 MEGET pent MAGNUS ser du har faatt teken paa den GLANS effekten man faar med brushinga nice nice :) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Fy flate den var bra! :D smoooothe linjer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ser sjukt bra ut !! gleder meg til å se ferdig bil! enig med resten av gutta, feeeet front! men en ting, hvordan får man "teken på glansen i brushingen" ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 DEn var døs fet, eneste som er og pirke på er hjulbuen bak, den ser litt smal ut for det dekket. men ellers var den helt råå Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Veldig bra! utroli fet mod. :D jeg har et spørsmål.. har du Url til den siden der du finner disse bildene av bilen uten deler..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 tatt lyktene fra mx-5? jævli bra jobba,..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 takk for alle komentarene :) Skal få lagt ut originalen i full størrelse om noen vil prøve seg. Her: http://www.troms.skolekom.no/~19010mafl/chassis.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg