hardrocx Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Hei, hvor er det billigst å forsikre en 740tic, for en 18åring. Og hva koster det? Mvh Daniel Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ring litt rundt du så får du sikkert mange priser og sammenligne med :) For min del har Vesta vært billigst. Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Oki Men e det en bil som kan egne seg som første bil, eller blir forsikringer osv for dyrt? Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by hardrocx Oki Men e det en bil som kan egne seg som første bil, eller blir forsikringer osv for dyrt? Du bør nok regne med at det koster noen kroner damndamn Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Turbo biler er aldri "billige" i forsikring pga hyppiger innblanding i kolosjoner o.l. Billig første gangs forsikrings bil må jo være en bil med en komma ingenting motor og ikke vekt ........ Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Vel.... det med komma og desimaler... Er ikke dette et gammelt ordtak ? Forsikringsselskapene regner jo ut i fra bilens verdi (ny minus antall år) og ulykke/tyveri statestikker... Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er nok ikke billig å forsikre det på en 18 åring nei.. skjekka på bilen min på posten idag. 760 tic, 12000km, delkasko, førere under 23 år, men registrert på mamma på 45. 20% bonus..12000 :rolleyes: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 tror eg tar ann på pappa, så kjøper eg en annen bil som eg kan sitte på meg som står meste parten av året Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 fikk ned prisen til 7500. det var jo ikke sååå ille.står med 50% bonus på mamma og delkasko Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg