TMB Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hmm 77, er ikke det midt i fuelkrisa, dvs, svær motor med 150 hest? Men ser jo unektelig grom ut da :D Gå for Jensen Interseptor da veit du... (må være cab, da bakruta ser ut som noe ble designet i barnehagen) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Audio 80 Coupe GT(Akkurat som Polardego sin), Vw Boble skamsenket, takstativ og two tone lakk. Eller en Vw Bus fra 60 tallet. Snacks! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 boble med delt bakrute(splitt)..eller en opel ascona a....eller en sånn som dusy da vw bus( det er stil ass) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bumblebee Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 en så gammel som mulig boble... m'm Siter C',) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ford cortina MK 1 Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg