Gå til innhold

drivaksel knekking. noen som har en ny?

liIIebror

Anbefalte innlegg

kammeraten min har da klart og knekke drivakselen på sin p10 2.0 lx også på midten da. så han kjøpte ny drivaksel og clutch..

så fikk han kjørt 5 min før andre drivakselen knakk.

er det noen andre som har gjort noe sånt som detta?? greit at han ikke kjører så pent men begge to da..

nissan norge hadde aldri hørt om noen aom hadde gjort det før

fint hvis noen har en ny/brukt en liggende.. til høyre side

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall to her på forumet som har knekt sine. Nissan har aldri hørt om noen feil på Primera. De hadde ikke hørt at vindusheisene tok kvelden heller. Ringte x antall høggere som hadde Primera inne. Ingen hadde de igjen før jeg traff på en som hadde fått inn en Primera samme dagen.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

kammeraten min har da klart og knekke drivakselen på sin p10 2.0 lx også på midten da. så han kjøpte ny drivaksel og clutch..

så fikk han kjørt 5 min før andre drivakselen knakk.

er det noen andre som har gjort noe sånt som detta?? greit at han ikke kjører så pent men begge to da..

nissan norge hadde aldri hørt om noen aom hadde gjort det før

fint hvis noen har en ny/brukt en liggende.. til høyre side

Får be han om og kjøre pent:D

Har han forresten finni den linken enda??

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

fikk bytta min paa sOndag.. faen skal aldri skru pA bil mer!! men over til saken. viss han kjOpte helt ny drivaksel og den knakk etter 5 min kjOring, saa maan enten ha blod trimma motoren til 400gamp eller sA er det fabrikasjonsfeil fra Nissan sin side, gA og klag! eller saa har han montert den helt feil, selv om det skal jaevli godt gjOres om ikke umulig. :p

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gt150

fikk bytta min paa sOndag.. faen skal aldri skru pA bil mer!! men over til saken. viss han kjOpte helt ny drivaksel og den knakk etter 5 min kjOring, saa maan enten ha blod trimma motoren til 400gamp eller sA er det fabrikasjonsfeil fra Nissan sin side, gA og klag! eller saa har han montert den helt feil, selv om det skal jaevli godt gjOres om ikke umulig. :p

Det var den andre sia som knakk ikke den nye han kjøpte;)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider