Gå til innhold

GROM clutch til 316/318 fra 85-99` selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by bigtoy

har du solgt ??

eg har ein 318is med m 42 motor.. 92 mod..

min clutch er utslitt hehe...

har du kommet lenger ned i pris eller? :)

er det eit helvete å bytta eller??

Synes du 3000kr for sinterclutch er dyrt? :D

Vet de tar nesten 3000kr bare for en sinterlamell hos de fleste leverandører.. Her har du to lameller, og en trykkplate til samme pris, som er som nytt!

Clutchen er iallefall laget for din motor :)

Er jo noe arbeid å bytte, men eksakt like mye jobb som å sette in en annen.. om du må bruke et verksted, så kan du jo fortsatt be de sette inn en du har med selv å..

GS bildeler skal ha 1930kr + mva for orginal til din bil ser jeg.. da er det ikke mye med 500kr mere for en clutch som holder! :) å når den er utslitt (om 5-10 år) har du enda en lamell du kan sette inn ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

korleis blir bilen å kjøre når du har på ein sånn clutch??

er den veldig hard å kjøre md?? rykke vel ganske til vel??

blir den hard blir jo det kjekt å ta bakkestart i vinter hehe ... da kjem eg ikkje igang so lett trur eg thihi

men so klart 2500 ++ ekje so værst det for det sette hehe

pruta litt til eg hehe:)

men eg treng egentli clutchen hehe:)

får ikj sendt det ned med ein hydro bil da? :)

boost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by bigtoy

hei igjen..

korleis blir bilen å kjøre når du har på ein sånn clutch??

er den veldig hard å kjøre md?? rykke vel ganske til vel??

blir den hard blir jo det kjekt å ta bakkestart i vinter hehe ... da kjem eg ikkje igang so lett trur eg thihi

men so klart 2500 ++ ekje so værst det for det sette hehe

pruta litt til eg hehe:)

men eg treng egentli clutchen hehe:)

får ikj sendt det ned med ein hydro bil da? :)

Clutchen blir litt tung, men det å kjøre med sinter clutch er en vanesak.. Setter du den inn nå, får du jo et par mnd å øve deg på ;) Neida det er ikke vanskelig.. Men når du har kjørt sinter i noen få dager , så tenker du ikke så mye på det lengre!

Dette er ikke av de verste clutchene, så jeg tror det kommer til å gå utmerket! Er verre på gamle biler med dårlige overføringer fra pedal til clutch utløser arm det der..

Du skal få den for 3000kr inkl frakt.. Hele pakka veier jo endel, så det blir litt i frakt..! Høres det intressant ut?

Kan sende den idag jeg om du ønsker det.

Ring meg på 93 24 63 17 , eller mail på ola@sunndals.net , så kan vi ta det der! :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider