MSpeed Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 er så vidt jeg tørr å legge ut denne her etter å ha sett m4gnus sin consept bil:D , men jeg tar sjangsen;) hva synes dere?? org: alt er brushet utenom felgene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ett ord: niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ett ord.. Styyyggg:p Ser grosse-stygg ut... sorry jon, men jeg må være ærlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Den så ikke akkurat realistisk ut. Men alikevel bedre enn orginalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeg vet at den ikke ser så veldig relistisk ut men det er jo bare 2 bilen som jeg har airbrusha på....håper jeg blir bedre etterhvert... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 skal jo sies at BILEN er grisestygg, men artig brushing da ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 finn deg et bedre utgangspunk. det der blir ikke pent uansett hvor flink du er til å brushe;) Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Ok, for det første: 1: Bilen der ble drit fet! 2: Etter min mening er det 3 typer Ps`ing, relisme, Glac/zein style, design, og for at den ikke ser realistisk ut så er den ikke dårlig, i min mening ligger den i sin egen kategori! 3: Den der er ikke dårlig, den er drit bra! 4: Skillsne dine er forbedret og du begynner å få det til kjempe bra!!!! Stå på! :):):) Mvh: CaPs_On :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Tusen takk CaPs-On... Her er det en liten oppdatering..ikke mye nytt som er gjort men har fått lagt til litt refleksjoner...(takk til zein/glacius for hjelpen. :cool: ) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg må bare få si en ting Mspeed...........DAMN...Den ble dobbelt så bra som den var, og før du lagde de refleksjonene var jo bilen drit bra, men nå ble den fet, d må jeg bare si!!!! Stå på! :D:D:D:D Mvh: CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 peeent med de refl der Mspeed! hvordan gjorde du det? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by startdf peeent med de refl der Mspeed! hvordan gjorde du det? var utrolig lett..fant bare ett bilde på nettet som var i ca det samme temaet som bakgrunnen min..la det foran bilen og klipte ut lysene og sånt..så senka jeg bare opacityen til rundt 4 og..vips..så var jeg ferdig..(Zein hjalp meg med det da..er helt knoob på sånne ting) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Resultatet ble i alle fall drit bra! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 har oppdatert dem litt..ikke mye gjort men har senka opacityen på refleksjonene Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 resultatet ble gaaanske bra må jeg si! ser ut til at jeg må smelle igang ett brush prosjekt jeg og :D stå på MSpeed, det der ser bra ut ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg