Gå til innhold

G Lader Selges

Ranger emnet

GolfG60Syncro

Anbefalte innlegg

Begynn budrunden på 9. Denne er 100%, nye simringer, og lister, innsatt med klüber, ny reim, balansert aksling, fin scroll, alt utvendig glassblåst osv. Bilder kan sendes dersom det er interessant. Har og flere ladere som sagt, gjør endel porting osv. Byttelader(e) er selvsagt interessant, men da må vi bli enige om en pris med utangspunkt i tilstand.

Sum: Pris kan variere i alle retninger, så ring eller mail heller :) Jeg blir alltid enig.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hvem har overhalt?

Hvilke lager er brukt? Hvilke simringer? Hvilke tettningslister?

Uten at jeg vet hvorfor du spør (for du har neppe tenkt å kjøpe denne laderen?):

Det meste av deler er PSD sitt (og det er vel godt nok?). APEX,

lagre og Simringer er derfra. Bruker Goodyear reim og Klüber fett.

Vet ikke om de bruker Klüber fett? Selv hadde jeg bare en liten

boks Klüber, men fra nå av er det Förch jeg kommer til å bruke.

Langt bedre sies det, og noe lettere iom at det sprayes og blir mye jevnere lag.

Brukte det i den laderen jeg har i Sync'en nå og det virker fint som f ser det ut som....

EDIT: Nå har imidlertid Steve fått med seg at du har en avtale med

Liam, så jeg må kjøpe deler fra PSD via en kompis i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste en Corrado G60 nå til uka, og på den er g-laderen gått et stykke etter sist overhaling. Jeg har tenkt å ta den "testen" som det har blitt skrevet om med å ta trykktest gjennom kjørecomputer, kan vi bli enige om en pris på ny lader fra deg og du får min som byttelader ut fra disse talla? Eller må jeg sende den så du får sjekke også videre??

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prophets

Jeg skal teste en Corrado G60 nå til uka, og på den er g-laderen gått et stykke etter sist overhaling. Jeg har tenkt å ta den "testen" som det har blitt skrevet om med å ta trykktest gjennom kjørecomputer, kan vi bli enige om en pris på ny lader fra deg og du får min som byttelader ut fra disse talla? Eller må jeg sende den så du får sjekke også videre??

Har en lei tendens til å stole på det folk sier.... Så hvis jeg gir deg endel instrukser og vi vurderer tilstand på din, så kan jeg gi deg en pris for byttelader. Som sagt så blir jeg alltid enig.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bytte 2 g-ladere i en frisk en?

Er usikker på standen, men begge gir rett i overkant av 200 på digimåleren. Er det noen plass man kan få testet g-ladere? Er jo ikke så mange som har kompressor i bil orginalt. Mercedes, tror dere dem kunne testet g-ladere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider