Supraguy Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Her er min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Den var drit fet da... Skjønner ikke åssen du får det til... Brukte de samme felgene som deg jeg, bare litt andre farger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Her er min... Fargen er helt fucket fordi jeg dreit på draget med noe greier... var mye finere før... alt er brushet bortsett fra felgene Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Hells angel Her er min... Fargen er helt fucket fordi jeg dreit på draget med noe greier... var mye finere før... fikse fargen og fikse bilen litt mer over bakken. bilen er jo nede i bakken :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 her er mitt bidrag. prøvde meg på litt brushing. side skjørt og fanger er brusha. speila har jeg kromma. eller så er det vel ikke så mye mer. tror jeg ikke gidder å sette på no dekor på siden, fordi jeg synes den så veldig pen ut uten.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by ALJ_GSi her er mitt bidrag. prøvde meg på litt brushing. side skjørt og fanger er brusha. speila har jeg kromma. eller så er det vel ikke så mye mer. tror jeg ikke gidder å sette på no dekor på siden, fordi jeg synes den så veldig pen ut uten.. bakflegen er skeiv btw ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 minner folk om at fristen går ut ikveld kl. 23:59..mange bra forslag hittill Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Tror det kan lønne seg å slette mer av den nye fargen.. bakfelgen, luftinntak.. prøv også å være mer nøyaktig når du klipper med lassotool.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pression Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Lasso tool er vanskelig :p Siter 1990 Volkswagen Golf 1,8 Sport <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 hmm.. det kan virke som om du bruker feil type lassotool.. høyre eller venstreklikk på ikonet og velg polygonal tool.. da går det lettere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pression Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det funka fett :D Takk for hjelpen :D Siter 1990 Volkswagen Golf 1,8 Sport <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pression Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Nei, veldig dårlig da, var faktisk seriøst ment :/ Men jeg lager en ny og bedre nå, jeg har lest tutorials :) Så nå kommer det noe som er bedre :) Siter 1990 Volkswagen Golf 1,8 Sport <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Prodgl Seriøs? vet no ikkje helt.. :rolleyes: Hva skal man si da? Dette er spennende.. Mange fryktelig dårlig bidrag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 bare stå på så blir d bra! ;) Tenkte på alle hittil da (inkl. min egen) Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 nei så hyggelie vi var i dag da..... gå å finn no annet å syt på a.. må bare beklage at jeg ikke er like rå som mange andre på forumet her til å modde, men jeg driver å lærer da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg