Gå til innhold

Hvilke av disse spillerne ville dere valgt?

Ranger emnet

A.M.T

Anbefalte innlegg

en kunde av meg som var innom her om dagen hadde den clarionene med tuchscreen. den virka både klønete og vanskelig å bruke. ble mye knoting for å få gjort enkle ting.

jeg bestilte denne til meg selv i dag. den skal være veldig bra og du får den med bra innebygget forsterker for de som vil ha det.

http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/1033804/index.html

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quattro

Ikke for å si noe stygt om de andre merkene, men har jobbet 3 1/2 år som repratør av bilstereo, og det er INGEN tvil om at du SKAL/BØR og MÅ velge deg en alpine spiller!

finnes ikke bedre!!

Bare av ren nyshærrihet.. hatt mange sony spillere inne?

Har pioneer nå.. den er jeg nogenlunde fornøyd med :)

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke godt å si hva han har, var litt motstander av pioneer før, men etter jeg kjøpte inn dvd-spilleren, så har jeg også kjøpt en cd/mp3 spiller, og er kjempefornøyd med de. De fleste jeg kjenner som bruker pioneer er også godt fornøyd..

I den prisklassen får man jo f.eks DEH-P8600MP og DEH-P9600MP

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting som irriterer meg med denne pioneer spillern er at når man spiller mp3.. så skal den absolutt lese ID3 tag før den spiller låta.. å det er LITT IRRI!!!! sitter å skipper å det tar 5-10sek per låt...

Men, har jo den gamle DEH-7400 så de har vell fårhåpentligvis gjort noe med dette...

Om noen har samme problem og kommet over dette på noe vis..

please hyl ut.. :)

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sony cdx 7700 eller hva fane den heter...hvertfall modellen som kom etter den med black panel... denne har alt mp3 osv. synes den funker jævli bra..ikke hatt noe problemer.. spiller bra lager bra lyd egentlig...4x52w..funker som fjell! Men kan hende andre har problemer da...det vet ikke jeg!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig jevnt mellom Clarion og Alpine spørr du meg :) Men Alpine sliter jo enda med litt vel '80talls aktig design' da....ihvertfall ifølge Jan Erik "Autofil" Larsen LOL :D

Når det gjelder det som blir sagt om Sony her...er nok det i grove trekk ganske så korrekt...ihvertfall i 'normale' prisklasser...men det som kanskje er likeså kontroversielt er at Pioneer har tendenser i denne retningen også...dessverre...

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Veldig jevnt mellom Clarion og Alpine spørr du meg :) Men Alpine sliter jo enda med litt vel '80talls aktig design' da....ihvertfall ifølge Jan Erik "Autofil" Larsen LOL :D

På den annen side er kjeften hans større enn vettet, og han er mer radikal enn hva godt er.

Han har jo topplue i 30 varmegrader, loff på innerlomma,

og kjører på moped inn i kirken.

Så det han måtte lire av seg bør ingen forholde seg til.

Han forstår seg ikke det minste på stil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider