Gå til innhold

Hvilke av disse spillerne ville dere valgt?

Ranger emnet

A.M.T

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kindher

Hallo!

Selv har jeg hatt Pioneer, sony, RF og nå alpine spiller i bilen.

Pioneeren var en MP7400, Denne var egentlig ok, bortsett fra den trege MP3 lesinga!

Sonyspilleren var den med helt display i front, og knapper bak fronten, denne virket joh, men var ikke god lydkvalitet i den.

Så hadde jeg RF 9220, Dette er den dårligste spilleren jeg har hatt! var tøft med motorisert front, men lydkvaliteten var ikke no å skryte av.

Kjøpte meg Alpine 9815 for en måned sian, å fikk en helt anen lydopplevelse i bilen. Nå føler jeg at jeg får MYE renere lyd ut av komponentsettet enn jeg klarte med noen andre spillere! Så jeg lærte værtfall en ting, drit i åssen "show" ting det er på spilleren! gå etter lydkvalitet, veld seriøse merker som ikke bare er no billig ting, så får en det en betaler for kan en si!

Angere ikke ett sekund på spillerbytte! selv om denn kostet litt pennger :(

hehe, å kjøpe en RF spiller er jo ikke akkurat det smarteste trekket da..

Pioneer derimot er nok blandt de beste du får.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kindher

Hallo!

Selv har jeg hatt Pioneer, sony, RF og nå alpine spiller i bilen.

Pioneeren var en MP7400, Denne var egentlig ok, bortsett fra den trege MP3 lesinga!

Sonyspilleren var den med helt display i front, og knapper bak fronten, denne virket joh, men var ikke god lydkvalitet i den.

Så hadde jeg RF 9220, Dette er den dårligste spilleren jeg har hatt! var tøft med motorisert front, men lydkvaliteten var ikke no å skryte av.

Kjøpte meg Alpine 9815 for en måned sian, å fikk en helt anen lydopplevelse i bilen. Nå føler jeg at jeg får MYE renere lyd ut av komponentsettet enn jeg klarte med noen andre spillere! Så jeg lærte værtfall en ting, drit i åssen "show" ting det er på spilleren! gå etter lydkvalitet, veld seriøse merker som ikke bare er no billig ting, så får en det en betaler for kan en si!

Angere ikke ett sekund på spillerbytte! selv om denn kostet litt pennger :(

Dette kan jeg bekrefte når det gjelder Alpine 9815, hadde en Pioneer 7500MP (som også er etterkommeren av 7400 om jeg ikke husker feil) og vil si akkurat det samme som denne sammenlikninga. Alpine 9815 er et kupp, rett å slett. Særlig når jeg fikk den for 6330;- svenske (~6100,- NOK) Etterkommeren av 9815 nå er vel 9835. Men jeg vil uansett anbefalle Alpine uansett når det gjelder spillere. Det virket dessuten som om Pioneer spillern på en måte laget selv en dynamisk lyd/følelse, men det er bedre med ekte vare som Alpine'n har klart glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

You said it! :D Men denne gangen er han inne på noe...spørr du meg :)

@lpher

Bør verdens største bilstereoprodusent foreta radikale inngrep på kanskje tidenes beste design, på bakgrunn av hva en aldersforvirret original fra den norske landsbygda måtte mene?

Jeg synes ikke det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

1. Det virker som det er utrolig at spilleren har vart helt siden januar uten problemer? ;)

2.Designet til Alpine har aldri endret seg, ser fortsatt ut som de er på 80 tallet :cool:

3.Jeg liker ikke at alle spillerene er like, jeg liker forandringer, nye muligheter, når alt er likt blir ting kjedelig.

1. Jeg kjenner til spillere hvis kvalitet er så laber at feil har oppstått umiddelbart. Godt førsteinntrykk er viktig.

2. Hvorfor endre på det perfekte?

3. Gjennomført designstil, kalles det du så negativt omtaler som kjedelig, en rød tråd i hele modellspekteret. Hvilket er et kvalitetsstempel i seg selv. Men, om du liker forandringer og nye muligheter, kan det ikke tenkes at du velger feil hver gang, ettersom du alltid må ha forandringer?

Originally posted by Zetec

min mening da..

Skulle jeg valgt blandt 3-4 spillere på markedet i en viss prisklasse hadde alpine aldri blitt vurdert.

Og det av den enkle grunn at spillerene de selger i dag, er lik spilleren en kamerat av meg kjøpte for 8 år siden.

Perfekt match til bilen din, sagt med andre ord.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Bør verdens største bilstereoprodusent foreta radikale inngrep på kanskje tidenes beste design, på bakgrunn av hva en aldersforvirret original fra den norske landsbygda måtte mene?

Jeg synes ikke det. ;)

Du får nå sagt det å du Ottogutt :D Menne...take my word for it...designet skremmer bort mange flere enn det burde...for det ER bra spillere.... :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider