Dovring Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hei. Lurte på en liten ting. Har en caddy pickup 85 mod som skal få en rs fanger montert iløpe av sommern. På http://www.Autospar.no er det 2 forskjellige RS-fangere som passer på golf 1. Va er forskjellen mellom disse 2? hvordan blir det når jeg fra før av har skjermbreddere? Passer den "brede" RS-fangeren bedre da? Noen som vet noe om dette her? -tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Den brede passer bedre med skjermbreddere ja. Da går den kant-i-kant. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 oki. Så det vill se penere ut med den brede viss jeg har skjermbreddere? Viss Skjermbredderne for golf 1 passe på min caddy pickup 85" mod så.... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Wegger Linde Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Den brede er mer firkantet og mange mener den passer best av de to til Golf 1 linjene... Kalles vel RS4 fanger...? Er i tvil hvem som er fetest selv, har alltid hatt lyst på den "smale", men den andre er litt mer passende med tanke på at Golf 1 ikke akkurat er noen "rund bil" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er jo finest med den smale¨!! kast skjerm bredderne! skaffer bare unødvendig rust med de. ta en titt på di to bildene inne på autospar... jeg selv, var ikke i tvil, den smale er bestilt :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 jah, sant nokk! den smale ser mye bedre ut en den andre! Har fått høre att skjermbredderne som fåes på autospar ikke bredder noe særli uansett så... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg