Gå til innhold

Seter (interiør)

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei de fikk ikke jeg av heller.

Men det sitter to skruver på siden der som du løsner.

Samt at du bruker en skrutrekker og vipper ut det lille "lokket" som dekker den ene skruesaken.

Da får du akkurat vippet opp dekslet så du kommer til å får smurt samt strammet / løsnet på den muttern jeg snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjordt og alt er i sin skjønneste orden nedi der ;) Det må være noe med den stanga som går langs hele bunn av sete ryggen. Alt går rundt til dreven kommer ditt.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Tok ut setet idag jeg.. når det står løst så er det ikke slark i det.. må være noe med festene til bilen tror jeg.. rart det også egentlig.. men får sjekke mer i morra.

Kan jo være festene til setet, går ann å skru av dem i bakkant fant jeg ut når jeg hadde ut alt inni bilen min..

http://home.online.no/~h-snare/Bilen/primera%20017.jpg

Den grå saken bak håndbrekket der, kan jo være at den er løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dette hjalp ikke på meg, det knirker fortsatt litt.

Men problemet jeg fikk etter dette var gjort var at AIR BAG lyset blinker, noen som har opplevd dette?

Har dobbelt sjekket kontakter under sete og både setevarmeren og airbaggen ser ut til å sitte godt på plass.

-

Spørsmål nr 2,

I instrumentet der hvor klimaanlegget sitter er det blitt mørkt, men kun der, hvor er sikringen for den? Eller er pæra\pærene godt?

Noen forslag?

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider