dalan Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 hadde min første kjøre-time på kjøre-skole i dag, og her i kongsvinger er det SINNSSYKT glatt!! :eek: men det gikk jo bra da, heldigvis ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by dalan hadde min første kjøre-time på kjøre-skole i dag, og her i kongsvinger er det SINNSSYKT glatt!! :eek: men det gikk jo bra da, heldigvis ;) weee, får du lappen snart og greier;) en kompis av meg dro til kongsvinger for å ta oppkjøring der engang, han mente det var mye lettere... men trur du ikke nedret klarte å stryke fordet eller???? lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 jess, håper å ha den i lomma før (h)jul! :D har hørt det skal være lettere å ta den her jeg å, og så lenge jeg bor på hybel her så er det ingen tvil om hvor jeg skal kjøre opp ;) men fyameg hur glatt det er i dag! artig å sladde rundt veiene opp til skolen med sykkelen :D klarte han å stryke? hihi nei her skal det ikke strykes på no oppkjøring nei, det er det altfor dyrt til!! :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Glatt ja! Tryna eligant når jeg gikk ut av bilen etter å ha parkert på jobb! :rolleyes: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Essex weee, får du lappen snart og greier;) en kompis av meg dro til kongsvinger for å ta oppkjøring der engang, han mente det var mye lettere... men trur du ikke nedret klarte å stryke fordet eller???? lol lol lol ' En kompis strøyk 3 ganger der og 2 ganger her i Asker... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by HiiP Glatt ja! Tryna eligant når jeg gikk ut av bilen etter å ha parkert på jobb! :rolleyes: HAHA !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by LilleGud HAHA !! Bare le du! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by dalan jess, håper å ha den i lomma før (h)jul! :D har hørt det skal være lettere å ta den her jeg å, og så lenge jeg bor på hybel her så er det ingen tvil om hvor jeg skal kjøre opp ;) men fyameg hur glatt det er i dag! artig å sladde rundt veiene opp til skolen med sykkelen :D klarte han å stryke? hihi nei her skal det ikke strykes på no oppkjøring nei, det er det altfor dyrt til!! :rolleyes: men han fortjener premie for det han gjorde da! han var i en rundkjøring, ingen trafikk, så glemte han å ta av der han skulle, så siden det ikke var trafikk kjørte han inn riktig vei, bare inn i feil fil / feil side av øya!!! såvidt han klarte svingen!!! gratulerer sier jeg bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by triggerhappy ' En kompis strøyk 3 ganger der og 2 ganger her i Asker... da skulle han vel kanskje ikke hatt lappen da? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Kongsvinger er jo kjent for drop-in oppkjøring da. Samme dagen jeg tok teori'n her i elverum hadde jeg mulighet for å ta bussen ned til kongsvinger å kjøre opp der. Mange kjøreskoler i elverum og hamar hvertfall oppfordrer folk som bare mangler oppkjøring og ønsker seg det på 18-årsdagen om å reise til kongsvinger. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by HiiP Glatt ja! Tryna eligant når jeg gikk ut av bilen etter å ha parkert på jobb! :rolleyes: hehe.. no så sinnsykt bra!! *klapper* Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by jeanette84 hehe.. no så sinnsykt bra!! *klapper* Ikke mobb... Der var glatt :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 de har drop-in teori-prøve hvertfall, vet ikke hvordan det er med oppkjøring.. men skal hvertfall ha glatt-kjøruings-kurs om ikke lenge :D det kan bli morro ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by HiiP Ikke mobb... Der var glatt :) mobber ikke.. syns bare det var litt morsomt.. tenk at det er fler der ute som er like flinke som meg å tryne når det er glatt! hehe Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Dro lappen for to uker siden. Jeg tok den i Drøbak. ventetiden der er lang. jeg sto teorien 6. september, fikk oppkjøring 1 november. men etter å ha ringt et par ganger, fikk jeg en avbestilt time den 16 oktober. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg