Gå til innhold

Irritert!!

Ranger emnet

JayZee

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt Crystal blinkers og tåkelys fra autospar..problemet er at de dugger etter vask av bilen..noen som har vært bort i dette før på nye slike lykter??..noen som vet hvordan jeg kan/bør tette lekasjen??

Nå - Audi S2 Coupe 91"

Nå - Audi 90 2,2E 85"

X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JayZee

Har nettopp kjøpt Crystal blinkers og tåkelys fra autospar..problemet er at de dugger etter vask av bilen..noen som har vært bort i dette før på nye slike lykter??..noen som vet hvordan jeg kan/bør tette lekasjen??

Når jeg var på nbs og spurte etter glassklare blinklys fikk jeg til svar at dem hadde slutta å ta dem inn pga av at dem ikke var tette.. store problemer med fukt/dugg inni etter vask f eks.-

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe og være angry for :)

detta løser du fort som smurning!

Jeg hadde samme tullet, men fant ut 2 grunner!

klin på silikonstripe rundt hele skjøten på både blinkers og lykter, gni det utover slik at det detter helt..

og på baksida av lyktene så ser du at det sitter en liten gummihette på 90 grader! denne må du passe på at vinkler nedover, ellers drypper det vann ned i lykta etter du har vaska bilen...

den åpningen må du ikke tette! da blir det for varmt for det stakkars plastbelegget..(tåkelysa)..

så somsagt: klin på silikon rundt alle skjøtene!, og deretter la det tørke i ca 4 timer..så kan du montere de og vaske bilen din skinnende rein ;)

man må vel regne med slik på "billigvarer" og lookalike produkter..

mvh Mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker for mange hjelpsomme tips..for håpe blinkersene blir i orden til jeg skal stille ut på rudskogen..har holdt på med et rimelig seriøst Golf Gti prosjekt siden i vinter...bilder kommer snaaaaaaaart..:D

Nå - Audi S2 Coupe 91"

Nå - Audi 90 2,2E 85"

X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JayZee

takker og bukker for mange hjelpsomme tips..for håpe blinkersene blir i orden til jeg skal stille ut på rudskogen..har holdt på med et rimelig seriøst Golf Gti prosjekt siden i vinter...bilder kommer snaaaaaaaart..:D

kan ikkje stille ut med trillebårhjul veit du :ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider