Gå til innhold

Lappen... svar fra politiet

Ranger emnet

MeZiaZ

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Visste ikke man hadde lov til å kjøre bil hvis man er døv??:confused: Trodde alle sanser måtte være iorden liksom..

hehe nei.. synet er den viktigste sansen.. teller 90% og hørselen teller 10%.. har lite å si... dessuten er vi døve mye flinkere til å bruke øynene.

var oppe hos purken idag. fikk lappen tilbake :) ny record? mista lappen i 142 og fikk den tilbake 4 dager etter.

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CesiuM_e

Faen ikke lenge til de plasserer blinde foran rattet også..

stakkar førerhund...

men jeg aner at dette forslaget ville blitt _ S T O R T _ innen pol10.... thumpsup

vegar: jeg fikk 5mnd uten lappen og 8000 blanke kronestykker til staten

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krasjet på veg til gatebil i fjor sommer... bremsesporene ble målt til 115 i 80 sonen.. krasjet i en forbikjøring da karen foran meg rev bilen over veien da han skulle inn en privatveg... Purken mener det er min feil og har plusset på bremsesporene og skrivd at det var en kryssende vei han svingte inn på.. (jeg tok heldigvis bilder).

da jeg var i avhør nektet jeg å gi fra meg lappen.. dette var greit etter mye om og men.. Hørte ikke noe mer. for ca 2 mnd siden nå fikk jeg brev i posten om at jeg hadde mistet lappen i 4 mnd og 8500 kr i bot. Jeg holdt på å klikke å for ned på politistasjonen.. Skrev at jeg nektet straffeskyld. dem skulla da ha lappen, men jeg nektet. Jeg har lappen enda og neste helg er den et år siden ulykken...

Heia Norge her jobber staten fort.. ( i mellomtiden har to kompiser av meg mistet lappen og saken dems kom opp bare en mnd etter dem mistet den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 5mnd. og 8 lapper det, går jo faen ikke ann å diskuterere

med drittsekkene på romerike.

Ble halvtrua med domfelleslse på rullebladet hvis jeg gikk videre med det.

I den hastigheten jeg kjørte i er dommen fra 3-6 mnd. og 6-8tusen i bot.

Da fatter jeg ikke at jeg fikk såpass siden det ikke var noe annet

som var med i anmeldelsen.

Forbanna DRITTSEKKER!

(men det er jo selvfølgelig fortjent da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vegar_KH

Det ble 5mnd. og 8 lapper det, går jo faen ikke ann å diskuterere

med drittsekkene på romerike.

Ble halvtrua med domfelleslse på rullebladet hvis jeg gikk videre med det.

I den hastigheten jeg kjørte i er dommen fra 3-6 mnd. og 6-8tusen i bot.

Da fatter jeg ikke at jeg fikk såpass siden det ikke var noe annet

som var med i anmeldelsen.

Forbanna DRITTSEKKER!

(men det er jo selvfølgelig fortjent da)

domfellelse på rullebladet? er det slik da? finn ut det i tilfellet har du noe å klage på til dem...om det ikke hjelper får du uansett bruke skikkelig kjeft på dem...det er jævli godt! men sjekk først!

:rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider