safoll Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hei! Noen som vet delenummeret på standard bremseklosser på 93' 323 GT-R? Var og kjøpte bremseklosser rundt hele bilen i dag, men ikke f. om de skulle passe.. De som var der fra før, var en del større enn de nye. Sa ifra på Mazda i Molde om at jeg skulle ha originale GT-R bremseklosser, men har tydeligvis ikke ikke fått hva jeg skulle ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Fant dette på nettet: Brake Pads - Front for GT-R, same as Eunos Cosmo 90+ Mintex Part Number MDB1712AF Vet ikke om det kan hjelpe deg. Ser ut som det er bare foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by GT-R Fant dette på nettet: Brake Pads - Front for GT-R, same as Eunos Cosmo 90+ Mintex Part Number MDB1712AF Vet ikke om det kan hjelpe deg. Ser ut som det er bare foran. Takker! :) Skal sjekke det opp nå. Begynner å gå ille ut over skivene mine.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Har endelig fått mine ebc klosser i dag. Men jeg måtte jo selvfølgelig få feil klosser en gang først. Foran heter de DP1103 og bak heter de DP729. Dette er til GT-R med ABS! Blir satt i sammen med nyoverhalta kalippere og nye orginalskiver i morgen, på en helt nylakkert GT-R:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by MAZDA GT-R Har endelig fått mine ebc klosser i dag. Men jeg måtte jo selvfølgelig få feil klosser en gang først. Foran heter de DP1103 og bak heter de DP729. Dette er til GT-R med ABS! Blir satt i sammen med nyoverhalta kalippere og nye orginalskiver i morgen, på en helt nylakkert GT-R:) Så; Hvis jeg stikker innom Mazda, og oppgir disse numrene, så skal jeg få rette originale klosser? Er ABS på bilen, så jeg går ut ifra at det er samme nummer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Zwan Så; Hvis jeg stikker innom Mazda, og oppgir disse numrene, så skal jeg få rette originale klosser? Er ABS på bilen, så jeg går ut ifra at det er samme nummer.. Bestill heller ebc klosser du får bare dem i kevelar men er billigere og bedre en orginale.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hmm, gjerne det, men står fortsatt uten de rette delenumrene på klossene mine.. Må prøve å anskaffe chassi-nummeret eller reg.nummeret fra bilen som bremsene mine er ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Snakk med Christian på delelageret, han bestillte klosser til meg, fikk rett på første forsøk :D Kan få leie chassinr mitt hvis det blir mere problemer :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Puff Snakk med Christian på delelageret, han bestillte klosser til meg, fikk rett på første forsøk :D Kan få leie chassinr mitt hvis det blir mere problemer :D Christian på delelageret, som i Christian på delelageret hos Mazda i Molde? ;) Går og venter på mail fra denne byggherren av bilen ang. chassinr eller reg.nr på bilen som bremser, motor og slikt er hentet fra. Er ikke så viktig med bremsene akkurat nå, har mistanke om at turboen min er gåen, ev. et eller flere stempel. Men det er godt mulig jeg vil "låne" chassinummeret ditt, hadde vært kjempegreier det. Tar kontakt hvis det blir aktuelt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Zwan Christian på delelageret, som i Christian på delelageret hos Mazda i Molde? ;) Går og venter på mail fra denne byggherren av bilen ang. chassinr eller reg.nr på bilen som bremser, motor og slikt er hentet fra. Er ikke så viktig med bremsene akkurat nå, har mistanke om at turboen min er gåen, ev. et eller flere stempel. Men det er godt mulig jeg vil "låne" chassinummeret ditt, hadde vært kjempegreier det. Tar kontakt hvis det blir aktuelt. :) Ring ebc kan vet vilken kolsser som passer på gt-r Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jepps, Christian på delelageret i molde :) Bare si fra det, så kanskje jeg kan hjelpe til. Naboen min hadde en turbo som han sa passet på gtr, tror den kostet en del, var vertfall jææævli stor :D kan jo høre om han har den ennå :) Hører rykter om en blå gtr sedan i molde, kan si det sånn at bilen din blir lagt merke til :D Hk antallet stiger for hver dag :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Puff Jepps, Christian på delelageret i molde :) Bare si fra det, så kanskje jeg kan hjelpe til. Naboen min hadde en turbo som han sa passet på gtr, tror den kostet en del, var vertfall jææævli stor :D kan jo høre om han har den ennå :) Hører rykter om en blå gtr sedan i molde, kan si det sånn at bilen din blir lagt merke til :D Hk antallet stiger for hver dag :D Det høres bra ut, kjekt med litt "lokal" hjelp. :) Skal innom verkstedet på mandag, regner med at jeg finner ut om hva som er gåent da.. Gjerne finn ut hva ev. han skal ha for turboen, hvis det er slik at den passer. Kjekt å vite, så får jeg litt fortgang hvis det er turboen min som er gåen. Vil ha bilen på veien igjen fortest mulig! ;) Hyggelig at bilen min blir lagt merke til, får en del blikk ja.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Kan høre med han, tror den koster litt :) Sist jeg hørte hadde bilen din over 300 hk, blir sikkert enda mere utover sommeren :D Jeg har ikke mere en 185 i min da:( i følge ryktebørsen :) Hatt gleden av å kjørt fra noen "moldeklyser" da?? :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Puff Kan høre med han, tror den koster litt :) Sist jeg hørte hadde bilen din over 300 hk, blir sikkert enda mere utover sommeren :D Jeg har ikke mere en 185 i min da:( i følge ryktebørsen :) Hatt gleden av å kjørt fra noen "moldeklyser" da?? :D Hyggelig. ;) Er storfornøyd med bilen ja, selv om det har oppstått problemer nå. Dro i fra en Cosworth forbi Hydro her en sen kveld, adrealinkick ja.. :D Måtte dessverre legge om til helårsdekkene mine i går. Begynte å komme frem litt stål på alle fire 215/40-17 dekkene mine. Litt kjedelig med 195-dekk nå, blir ikke helt det samme i svingene. ;) Hadde håpet på å ev. skaffe en turbo til under 20000,- :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Morsomt å ta de bilene som er skrytt opp i skyene, sånnt som alt som heter bmw da :D Har ikke fått prøvd bilen min mot en cosworth enda, men det blir nok:D Han sa hva han skulle ha for den, men jeg husker ikke så forferdelig godt, men tror det var 25 000, skulle vist være en ganske værsting. Kjører på noe felger som ligner på de orginale jeg, den syyyke dekk dimmen da : 205/55/15, kjennes ut som den saab 900'n vi har :D blaut og ekkel i svingene,huff og huff..... Skal du på drag i kr.sund i helga da? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg