Gå til innhold

Driver3

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NISMO racing

Noen som har kjøpt spillet? Hvordan synes dere det er? Høres iallfall kult ut..

KJøpte dt i dag:D!

Dt er sinnsykt fett, bra grafikk..bilene er digge å kjøre..noen av dem er litt vanskelige..jeje..men lover deg en ting: dt er verdt pengene...drit rått spill!!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det i går. Det er ganske så fett ja. Det er vel mer som GTA, men med en bedre kjørefølelse og stilig ødeleggelse av bilene. Politijaktene er klassiske og fett. Man kan bli svett av å riste av seg blålysbalubaen. De henger på som locktite.

Er også litt kult at man kan kaste seg ut av bilen i fart, i tilfelle man vil senke en rævadiltende politibil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

Og det er EXTREMT rått at du kan ta ein dukkert uten å dø!!! Kan jo svømme denna fyren og!!!

PS: På flyplassen i miami ved fly stripa, der er det eit bygg med tre raude garasje porter, i den eine så står det ein HOTROD med lilla flamme lakk, prøv den!!!!!

Må prøves. Noe annet er inni lager/fabrikkområdene ved havnen i Miami. På et av takene stod der en fyr jeg tilfeldigvis så da jeg skiftet kameravinkel. Lurte på hva i heite en fyr stod på taket etter og gikk bort. Da ble jeg skutt på, så jeg drepte fyren og det kom opp at jeg hadde skutt 1 av x-antall spesielle folk. Noen som vet hva dette er?

Det som også må prøves er å få tak i en r-sykkel, for der kan man ta wheelie og stoppie samt burne mens man er på bakhjul, og man kan tryne av også, om man skulle ønske det, evt stunt-hoppe utfor et parkeringshus med døden som resultat. Min søster klarte faktisk å knekke det ene forhjulet av en bil, så det er mye rart som går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

Og det er EXTREMT rått at du kan ta ein dukkert uten å dø!!! Kan jo svømme denna fyren og!!!

Men ikke for evig, etter en stund så begynner health baren å synke helt til du dør.. Litt kjipt, men ingen kan jo svømme evig heller da :D

Spillet er ellers jævlig fett, digger å kjøre motorsykkel, ligge brett i svinger med gamel muscle cars.. helt rått.. Bedre enn Vice City.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 70c

Må prøves. Noe annet er inni lager/fabrikkområdene ved havnen i Miami. På et av takene stod der en fyr jeg tilfeldigvis så da jeg skiftet kameravinkel. Lurte på hva i heite en fyr stod på taket etter og gikk bort. Da ble jeg skutt på, så jeg drepte fyren og det kom opp at jeg hadde skutt 1 av x-antall spesielle folk. Noen som vet hva dette er?

Det som også må prøves er å få tak i en r-sykkel, for der kan man ta wheelie og stoppie samt burne mens man er på bakhjul, og man kan tryne av også, om man skulle ønske det, evt stunt-hoppe utfor et parkeringshus med døden som resultat. Min søster klarte faktisk å knekke det ene forhjulet av en bil, så det er mye rart som går an.

Her er svaret på han fyren på taket..

Timmy Vermicellis:

In Miami, Nice and Istanbul, there are ten hidden characters called "Timmy Vermicelli". They are equipped with a machine gun and have a striking resemblance to Tommy Vercetti in Grand Theft Auto: Vice City . They have big hands, referencing Rockstar's portrayal of Tanner in The Driver mission in Grand Theft Auto 3. He also has swimming armbands, relating to the fact you cannot swim in Grand Theft Auto.

Du får en 18 Wheeler Havoc, hva nå enn det er, høres ut som noe sinnsykt noe :D

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider