Wheelman Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Kjøpte det i går... Kjørefølelsen er bra, det samme er grafikken på bilene og båtene osv, men jeg er ikke så veldig imponert over grafikken på omgivelsene... Det tristeste er måten du beveger deg på når du er ute av bilen og skal gå... Siktinga er også litt kinkig med det første. Synes fortsatt at GTA Vice City er hakket bedre med tanke på underholdningsverdien, du blir liksom aldri helt ferdig med Vice City :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Genetic Du får en 18 Wheeler Havoc, hva nå enn det er, høres ut som noe sinnsykt noe :D Det er i hvertfall en stor lastebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Noen som vet hvor man finner demoen på internett???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Genetic Her er svaret på han fyren på taket.. Timmy Vermicellis: In Miami, Nice and Istanbul, there are ten hidden characters called "Timmy Vermicelli". They are equipped with a machine gun and have a striking resemblance to Tommy Vercetti in Grand Theft Auto: Vice City . They have big hands, referencing Rockstar's portrayal of Tanner in The Driver mission in Grand Theft Auto 3. He also has swimming armbands, relating to the fact you cannot swim in Grand Theft Auto. Du får en 18 Wheeler Havoc, hva nå enn det er, høres ut som noe sinnsykt noe :D Takker for info, har knertet 3 stk. nå. En av dem står inni en av gangene/rommene i stadionet. Det er en trailer man kan kjøre, men det er mulig den er mindre; En ny hemmelig bil står på en av "overgangene" over havnen. Det er en liten halvøy med blindvei, der kjører man inn og treffer på en garasje. Der står det en svart bil som minner om en krysning mellom Ferrari og en Ford GT40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 på http://www.play.com så får du kjøpt driver 3 billig, kjøpte dt der.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Husk: GTA 4 kommer i oktober:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Fridjow Husk: GTA 4 kommer i oktober:D hehe..tror du at gta 4 har kommet ut i Canada? Btw: hvor kan jeg chippe xboxen og evt pris? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Her skal jeg for en gangs skyld være enig med anmelderne rundt om kring, som i det store og det hele kaller spillet en SKUFFELSE. karakterer: Gamespy: 2 av 6 stjerner eurogamer: 3 av 10. jolt.co.uk: 6.4 Fult av buggs, kontrollene og bevegelsene utenfor bilen ("on foot") er latterlige & dårlige, spillet virker skikkelig halv ferdig. Positivt? Grafikken er dritpen (bilene er NYDELIGE!), og du kan ha LITT gøy med å kræsje rundt og bare leke deg. Mens å sitte spille missions osv er bare tragisk, dumt, irriterende, skuffende, etc etc bla bla bla For alt i hele verden: IKKE BETAL FULL PRIS FOR DET SPILLET HER! Dra over til http://www.tothegame.com og søk på "driv3r" og les annmeldelsene selv. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by vagen For alt i hele verden: IKKE BETAL FULL PRIS FOR DET SPILLET HER! Dra over til http://www.tothegame.com og søk på "driv3r" og les annmeldelsene selv. Pokker hadde skikkelig lyst på spillet til du kom med inlegget ditt...Men da kan jeg heller spare de pengene å kjøpe vonderbaum istedet;) Hva syns dere vonderbaum eller driver3? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Nikdev Pokker hadde skikkelig lyst på spillet til du kom med inlegget ditt...Men da kan jeg heller spare de pengene å kjøpe vonderbaum istedet;) Hva syns dere vonderbaum eller driver3? UTEN TVIL, DRIVER3!!!!!!:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Jeg digger driver3, men så har jeg spillt driver1 og 2 også. Grafikken og slikt glemmer jeg mest når jeg kommer inn i spillet, men 3èrn minner mye om GTA. Gleder meg stort til Gta San andreas kommer:D Tips til Mayhem på Driver3, start med den største traileren og kople til henger så ut på tur:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Og det er EXTREMT rått at du kan ta ein dukkert uten å dø!!! Kan jo svømme denna fyren og!!! PS: På flyplassen i miami ved fly stripa, der er det eit bygg med tre raude garasje porter, i den eine så står det ein HOTROD med lilla flamme lakk, prøv den!!!!! Hvor ligger flyplassen hen a..?? Litt dårlig stedssans kanskje :) Noen som gidder å legge ut et bilde av kartet hvor diverse ting er avmerket..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 får man detta til data el? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Celeborn Hvor ligger flyplassen hen a..?? Litt dårlig stedssans kanskje :) Noen som gidder å legge ut et bilde av kartet hvor diverse ting er avmerket..? Det er ikke flyplass i Miami, det er i Nice du finner Hot Roden.. Å det er god bil det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Genetic Det er ikke flyplass i Miami, det er i Nice du finner Hot Roden.. Å det er god bil det :D Sorry, stemmer det, skriev feil!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg