Gå til innhold

Driver3

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er veldig imponert over brettene i dette spillet. Jeg har vært i Nice 3 ganger på ferie og kjenner en del av områdene der sånn brukbart.

Det er helt utrolig hvor mye de har klart å få med av omgivelsene og gatene!!

Man ser jo også klart likhetene mellom Miami brettet og Vice City. Rått!

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg er heller ikke enig i terningkast 1 av VG.

Siden jeg er syk for tiden etter det jævla regnet på gatebil har jeg rukket å spille litt på Undercover nå og synes bare det blir bedre og bedre.

Mulig det er forskjell på X-box og PS2 versjonen her. Jeg har PS2 og jeg finner ikke alle de bugsa han henviser til, og om de er der er det ingenting jeg har rukket å irritere meg over.

Mitt terningkast er minst 4. Sikkert mere også hvis ikke mye av dette hadde blitt gjort før i GTA3 og Vice City.

Den siste brettet jeg avsulttet nå var når man sitter bak i en varebil og skyter badguys i fart. Epic..

Btw: mye cheats på nettet for dette spillet. (Uendelig ammo er vel ikke å jukse :cool: )

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet får jo stort sett bare dårlige karakterer av folk med ALLSIDIG spill-interesse da. Blir noe annet når en gjeng med bilgærne tenåringer setter seg ned med spillet like etter Gatebil på Rudskogen.

Spill-nerdene vet hva de snakker om når de prater om bugs, popups, teksturer og grafikk.

Eneste spillet som garantert får bra kritikk hver gang det kommer en oppfølger er Gran Turismo. Og det er jo bare helt sjef. Rett og slett.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm

da har jeg kjøpt det...

tja hva kan jeg si...

morsomt... fett og kjøre rundt og greier men når man gikk så var kontrollene helt udugelig...

møte på 3-4 fiender som skyter på deg er jo pissvanskelig med de føkka kontrollene, skulle vært mer som halo...

men helt greit spill...skulle kanskje godt for gta double pack istedenfor men men gjort er gjort

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg stort til det kommer til pc sombrero

en jeg kjenner som har det til x-box sa at det var ganske tøft, men det som var så teit var at når man kresja så begynte spillet å hakke litt? han mente det var spillet, å at det står i diverse anmeldelser....stemmer dette? hørtes litt teit ut:rolleyes:

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...