Gå til innhold

Driver3

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Driv3r er et bra spill. Men!

det er litt for lite nyskapende iforhold til vice city for eksempel. Det er ikke SÅ mye nytt du kan gjøre. Og det er litt kjiipt at det lagger hvis det skjer litt for mye samtidig.

Men det har jo sin underholdningsfaktor og fortjener mer enn 1`r som VG gav det. Er jo alltid gøy å råne rundt i byen :)

Jeg vet om 2 hemmelige biler, den på flyplassen (sjekk svara over) og den GT40`n som står på en av øyene i miami, inni en garasje.

Et STORT minus er at man ikke kan kjøre fra politiet UANSETT hva man kjører i.. en renault 5 går jo nesten like fort som GT40`n. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

kjøpte det igår, var ræv i begynnelsen men med litt trening klarte jeg til og med å bevege meg til fots.. men! i undercover, så skal du ta en shootout i en bar? hva faen gjør man her? jeg skyter personene, herper litt i baren og løper ut igjen, men da nekter fyren å slippe meg inn i bilen. så stikker han mens jeg står der igjen. ene gangen gikk han ut av bilen mens jeg gikk inn, så ble det til at jeg stakk av med bilen, og han sto igjen. da klikka spillet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skyte i stykker alt i baren, flasker, malerier, hyller, møbler, spillautomater osv. Så får du beskjed om å gå ut og kjøre bil igjen.

Spillet er bra men jeg kommer ikke forbi et av brettene i Istanbul. Man skal følge etter hun snella i en biljakt som starter på en stadion og som går igjennom byen. Ufattelig vanskelig i forhold til de andre 30 biljaktene jeg kom meg igjennom i spillet.

Litt synd for nå ligger det og støver.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hei.

Er det større utvalg i biler på X-Box en på PS2? På bildene i VG sin annmeldelse var det bilder av masse gamle Citroener (CX, 2CV) men jeg har ingen av dem på PS2 (bare en prototype av CX fra 1970).

Citrofil IngKogni2

79' CX Athena m/25 Turbo-D og GTI-kasse

*Bruks-glis*

80' CX Athena i orginal stand og 85.000 km!

85' CX 25 GTI Turbo (serie 1) *Tilnærmet strøken sommerbil med 62.000 km!*

89' TRD Turbo Break *fjellvegg-offer, og nedgradert til donor...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke koder, ELLER gjøre ferdig hele spillet på egen hånd.. :)

Har brukt kodene allerede. Snart ferdig med spillet også, må bare klare å nå igjen ho kjerringa på en av de siste oppdraga.

IngKogni2

79' CX Athena m/25 Turbo-D og GTI-kasse

*Bruks-glis*

80' CX Athena i orginal stand og 85.000 km!

85' CX 25 GTI Turbo (serie 1) *Tilnærmet strøken sommerbil med 62.000 km!*

89' TRD Turbo Break *fjellvegg-offer, og nedgradert til donor...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette må være et av tidenes dårligste spill da. Er gøy å kjøre bil i 30-40minutt. Helt til du finner ut hvor LATTERLIGT dårligt det er lagd hehe.

Fyttigrisen, så realistisk når alle bilene veier 100kg. Kjører du over ei bro med en lastebil så hopper den som faen. Alle omgivelsene er på nivå med carmageddon 2. Når purken krasjer i deg (purkebilene går seff 2x så fort som alle andre og de henger helt TEIT fast i ræva på deg), så flyr dem av og til 40 meter opp i lufta :)

Eneste som er kult er det Movie Director opplegget, helt til demoene blir feil da. Som f.eks når bilen i replayen svinger motsatt vei og henger fast i en vegg.

De burde ha holdt det som Driver 1, altså ikkeno teit wannabe gta, men bare ren bilkjøring :)

Terningkast 2! (pluss for litt kule biljakter av og til).

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Her er svaret på han fyren på taket..

Timmy Vermicellis:

In Miami, Nice and Istanbul, there are ten hidden characters called "Timmy Vermicelli". They are equipped with a machine gun and have a striking resemblance to Tommy Vercetti in Grand Theft Auto: Vice City . They have big hands, referencing Rockstar's portrayal of Tanner in The Driver mission in Grand Theft Auto 3. He also has swimming armbands, relating to the fact you cannot swim in Grand Theft Auto.

Du får en 18 Wheeler Havoc, hva nå enn det er, høres ut som noe sinnsykt noe :D

18 wheeler havoc gjør at du får timmy vermicellis etter deg i biler som går sinnsvakt raskt helt til du setter deg inn i bilene

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider