Predator Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hvilket program bruker du for å hente musikk? Jeg bruker selv Winmx men lurtepå om det finnes noen bedre kansje?:confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jeg brukte winmx før helt til jeg fikk vite om KAZAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 skaff deg en fin mp3 site (ftp) eller så kan du vel bruke kazaa eller direct connect.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Nå har jeg ikke brukt kaaza på en stund, men er det ikke slik at kvaliteten på sangene der begrenses til 128Kbits/sek, eller har de gått bort fra det? Uansett, hold deg LANGT unna Kaaza, bruk i så fall Kaaza Lite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Du kan rippe MP3 selv :D Ved å streame musikk gjennom Winamp ripper du musikken med et program som heter Streamripper. Helt konge program, lett og bruke og lagrer sangene med korrekt navn og all info i MP3 filer på maskinen din :D Radiokanaler som støtter dette konseptet finner du her: http://www.shoutcast.com Min personlige anbefaling er kanalen Digitally Imported - sjefsmusikk i flere genrer og kanaler. Streamripper finner du her: http://streamripper.sourceforge.net/ Det er helt genialt og anbefales på det sterkeste. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Majestet Nå har jeg ikke brukt kaaza på en stund, men er det ikke slik at kvaliteten på sangene der begrenses til 128Kbits/sek, eller har de gått bort fra det? Uansett, hold deg LANGT unna Kaaza, bruk i så fall Kaaza Lite! Har brukt kaaza helt fra starten, og aldri hatt noen problemer med det.. Det finnes ingen begrensning på kvaliteten av sangene der. Største problemet er vel at folk renamer filene.. spesiellt på filmer.. det er litt irriterende.. Men på den annen side, så har jeg fått mye kewl pr0n på den måten :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 http://www.audiogalaxy.com bruker jeg, funker som fy;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by LupoB0Y Har brukt kaaza helt fra starten, og aldri hatt noen problemer med det.. Det finnes ingen begrensning på kvaliteten av sangene der. Største problemet er vel at folk renamer filene.. spesiellt på filmer.. det er litt irriterende.. Men på den annen side, så har jeg fått mye kewl pr0n på den måten :D blir fort fullt;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Funker Audiogalaxy igjen, Essex?! Det progget er jo sendt fra himmelen! Man finner jo ALT! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by LupoB0Y Har brukt kaaza helt fra starten, og aldri hatt noen problemer med det.. Det finnes ingen begrensning på kvaliteten av sangene der. Største problemet er vel at folk renamer filene.. spesiellt på filmer.. det er litt irriterende.. Men på den annen side, så har jeg fått mye kewl pr0n på den måten :D Hørt om SPYWARE? Kaaza er proppet med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Funker Audiogalaxy igjen, Essex?! Det progget er jo sendt fra himmelen! Man finner jo ALT! funkler igjen? hmmm, har ikke vært så ivrig i det siste, så hehe, har det vært nede?? ja, audiogalaxy er rett og slett rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Majestet Hørt om SPYWARE? Kaaza er proppet med det. Bare rykter.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by LupoB0Y Bare rykter.. Er du morsom? Hvis du har vanlig Kaaza installert på PC'en din, gå inn på download.com, og last ned et program som heter Lavasoft Ad-Aware Kjør programmet (programmet søker etter spyware) og du vil nok bli meget overrasket over hva du finner. Har du en folder som heter B3D eller noe lignende på C:\? Prøv å slette den. Det går ikke, du vil få feilmelding om at du ikke kan slette innholdet, siden det er i bruk. Gjett tre ganger på hva innholdet er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Loppa Du kan rippe MP3 selv :D Ved å streame musikk gjennom Winamp ripper du musikken med et program som heter Streamripper. Helt konge program, lett og bruke og lagrer sangene med korrekt navn og all info i MP3 filer på maskinen din :D Blir ikke kvaliteten her ganske kjip ettersom det er streamet? Ellers liker jeg winmx ganske godt for tiden. Med et lite tileggsprogram som heter NapMX, så er det som gode gamle Napster. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Majestet Er du morsom? Hvis du har vanlig Kaaza installert på PC'en din, gå inn på download.com, og last ned et program som heter Lavasoft Ad-Aware Kjør programmet (programmet søker etter spyware) og du vil nok bli meget overrasket over hva du finner. Har du en folder som heter B3D eller noe lignende på C:\? Prøv å slette den. Det går ikke, du vil få feilmelding om at du ikke kan slette innholdet, siden det er i bruk. Gjett tre ganger på hva innholdet er. Men hva spiller det for noen rolle? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg