Gå til innhold

Hvor henter du mp3???

Ranger emnet

Predator

Anbefalte innlegg

Originally posted by Majestet

Er du morsom? Hvis du har vanlig Kaaza installert på PC'en din, gå inn på download.com, og last ned et program som heter Lavasoft Ad-Aware

Kjør programmet (programmet søker etter spyware) og du vil nok bli meget overrasket over hva du finner.

Har du en folder som heter B3D eller noe lignende på C:\?

Prøv å slette den. Det går ikke, du vil få feilmelding om at du ikke kan slette innholdet, siden det er i bruk. Gjett tre ganger på hva innholdet er.

lasta ned Ad-Aware nå.... og scanna pc'n... fy faen! "137 components found"... og jeg bruker jo ikke Kazaa så mye,heller....:rolleyes: :rolleyes:

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by Andy156

Blir ikke kvaliteten her ganske kjip ettersom det er streamet?

Nei, ikke om du har bredbåndlinje som takler det og kanalen du ripper fra sender i bedre enn ISDN hastighet. Du ser jo hvilken kvalitet du får ned og kan bestemme nogenlunde hvilken kvalitet du vil lagre det i. Legger meg stort sett på 384 eller 192 kbps i MP3 filene og det fungerer utmerket for meg. Kombinert med MP3 spiller i bilen er det ganske knall ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Men hva spiller det for noen rolle?

Hvis du har lyst til å få opp pop-ups som er skreddersydd etter ditt surfemønster, sende ut informasjon om hvilke nettsider du går på, samt at selvfølgelig, har du som over her 137 små komponenter som surrer og går, trekker det av kapasiteten på maskinen din, og den blir treigere. Men, for all del, gjør hva du vil :)

Jeg ser bare ikke vitsen med å kjøre Kazaa Media Desktop MED spyware når du kan laste ned Kazaa Lite (http://www.k-lite.tk) som har nøyaktig samme funksjonalitet UTEN spyware.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker for tiden imesh og kazaa. kazaa e bra det, men langt fra det beste..Det beste jeg har vært borti heter soulseek.

Kazaa lite er spy-fri. visst du bruker kazaa så blir du nok overvåket av FBI ja;)

etter det jeg har hørt kommer det en mp3 dump på mIRC nå snart. med en 100 m`bits linje

Audiogalaxy e jo glimrende, men er ikke det stengt ned?:(

Kazaa

imesh

audiogalaxy

soulseek

http://www.soundrevolution.da.ru/

http://www.tranceaddict.com

er brae sider..for Trance,hardtrance,house osv

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker WinMX, laster ikke ned i noen dårligere kvalitet enn 192kbit. Finner mye i 320kbit på WinMX.

Loppa: Jeg skal prøve det du foreslo nå, høres ganske genialt ut. MP3 spiller i bilen er jammen kjekt :D Nå hadde jeg aldri klart meg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider