Vw Digger Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er det noen som gidder å ta bilde av baksiden/rammen til hovedlyktene til golf 1?? vil bare se om det er samme til min passat da i følge ETKA er det samme delenr!! men synes det så annerledes ut!! på forhånd takk :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Her er ett fra den ene siden.. ¨ vw golf cab 1979! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by rakriste Her er ett fra den ene siden.. ¨ vw golf cab 1979! AU shit, mente den ramma som er på lykta når du skrur av fra der på bildet, blekkplaten, heter ikke det ramme også? men bildet her var litt nyttig også!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 ops.. missforsto litt. trur jeg ar bilde av baksiden på lykta oxo.. skal sjekke Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg