LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Dette hadde vært noe, dere.. Twinturbo V6 med bakhjulstrekk i en 406 :D http://www.alesia.com/english/index.htm Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 damn fast Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 sikle sikle....må ha det bare må ha det!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Det der må da være bøff ? Du bygger ikke om en FWD bil til RWD sånn uten videre ;) Herregud lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Loppa Det der må da være bøff ? Du bygger ikke om en FWD bil til RWD sånn uten videre ;) Herregud lol Tenkte akkurat det samme... Det ville vært en av de størte modifiseringene du kunne gjort med denne bilen. Er ikke plass til noen mellomaksel under der, og motoren er tverrstilt originalt... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by LupoB0Y Dette hadde vært noe, dere.. Twinturbo V6 med bakhjulstrekk i en 406 :D http://www.alesia.com/english/index.htm Jeg må le ..... lol lol lol lol Nå har det seg sånn at jeg ikke har kjørt en sånn pissjå, men bare sittet i baksetet. Kremt.... vel, gleden av å sitte i baksetet er at karosseriet/chassiet er så mykt at du kan se at den fremre delen ac coupén flytter seg uavhengig av den bakredelen. Jeg trodde først jeg var full ( kunne jo vært :D ), men bilen ER faktisk så myk. Najs å se på, men det er vel også det hele ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Gringo Jeg må le ..... lol lol lol lol Nå har det seg sånn at jeg ikke har kjørt en sånn pissjå, men bare sittet i baksetet. Kremt.... vel, gleden av å sitte i baksetet er at karosseriet/chassiet er så mykt at du kan se at den fremre delen ac coupén flytter seg uavhengig av den bakredelen. Jeg trodde først jeg var full ( kunne jo vært :D ), men bilen ER faktisk så myk. Najs å se på, men det er vel også det hele ? Gjett hvem som kjørte :D Det var nok derfor det vred seg såpass.... ting må jo testes :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg