ChevyKen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Fikk jammen kaffen i halsen da jeg åpna TA på mandag: Dette var fra RightOn motorshow i Skien søndag 20/6 Ble ingen premie på meg og Camaron - men det var jo kult å se bilen i avisa likevel... ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Noen bilder av bilen din fra treffet ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 GRATTIS da! Nå kan du skaffe deg "Publisert i TA"-sticker :D :D (...og jeg kan fortsatt skryte av "Aldri publisert i AMCAR") He he he :) Den trucken der er tøff. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Modmach1 Noen bilder av bilen din fra treffet ;) Naaaais! Syntes forresten jeg skimter en Toyota Carina 1.6 ved siden av.... Robert's FnF Carina, dvs han var vel ute med den før filmen da. Bare i et annet utseende. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 heheh, tenk å bruke så mye tid og penger på en Carina dah... :D *MEGET* fin Camaro!!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Takker for både kommentarer og flere bilder :) Var jo moro å se at andre både hadde tatt bilder av den og lagt dem på nett ;) Var ganske mye fint der, og syntes absolutt at GMC trucken var verdt prisen. Det er ikke hverdagskost å se noe sånt som er restaurert!! Regner med at neste stopp er Wings & Wheels i Lunde på Lørdag....noen andre som skal? ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg