Gå til innhold

Golf g60 rallye

Ranger emnet

He||Br|k

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by A.R.Giulietta

Jeg trodde det satt helskinn skinnseter i bilen der jeg. Mener det gjør det i den svarte som står her... trudde også at det var el. vindu men det skal jeg ikke si for sikkert...

Nei det er bare delskinn orginalt!!! Og nei det er heller ikke el.vinduer!! Da må man hvertfall etterpå-montere det!!

Golf rallye mashine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

Da tror jeg bilen er litt sliten a3 1.8 t går dødt, med tankt på at det er 150 hk i den og du skal ha 160 i rallyen som er en god del lettere. correct me if im wrong

Vekten er jo ikke så veldig forskjellig da. Mye veier en A3 da? 1100?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

Da tror jeg bilen er litt sliten a3 1.8 t går dødt, med tankt på at det er 150 hk i den og du skal ha 160 i rallyen som er en god del lettere. correct me if im wrong

Jeg tror faktisk golf rallye`n er tyngre eller like tung, pluss det er syncro!! Og det er mye hardere å dra en 4*4 enn en forhjulstrek!!

Men hvis folk tror den er så sliten så kom og se selv da!! Det er helt på tryne og si noe sånn før man eventuelt har prøvd eller sett den!! Det er en BRUKT bil, har ikke drevet med utstillinger, så må regne med at det er ett par ting som ikke er nytt mer....

Golf rallye mashine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider