Gå til innhold

jaja da var det min tur (miste lappen)

Ranger emnet

blixanio

Anbefalte innlegg

Originally posted by robertdn

Surt at du mistet førerkortet!

Holder fortsatt på å krangle med politiet etter at jeg mistet førerkortet for 3-5mnd i november i fjor, har det midlertidig nå, og har ikke hørt fra dem på over 3 måneder, selv om advokat har sendt en rekke brev og purringer. var 2½ måned uten kortet, og har gode grunner for å få fjernet resten av tiden.

Dersom du er i det minste tvil om målingen er riktig, må du ikke godkjenne noe, for da avskriver du de fleste rettighetene dine. Grunnen til dette er at samtykke på forelegg er det samme som godtakelse av dom, og kan ikke ankes.

Dersom du velger ikke å samtykke på målingen som er foretatt, har du krav på å få se full politirapport, og få informasjon om når utstyret sist ble kontrollert, hvor/når de målte deg osv.

Har politiet gjort noen feil underveis har du mulighet for å få trekt av noen km/t som en forhandlingssak, og er vel det sterkeste kortet du har, det å være avhenig av bil i jobb er ikke alene god nok grund så sant det å miste jobben kun går utover deg.

Som advokaten min sa ALDRI skriv under på noen før man har mottat alle rapporter og fakta i saken.

Uansett, lykke til.

hmm.. det var dumt at jeg skrev under da. skulle hatt tid til å skrive innlegg på forumet før jeg skrev under på noe hehe..

var innom det lokale fjøset (politistasjon) idag og spurte etter juristen der. de sa at det var juristen i søndre buskerud som avgjør det. så tar jeg kontakt med dem til uka.. med brev fra sjefen. får ikke sparken uten lappen men han skriver det bare for å prøve å få lappen igjen.

håper at de senker farta med 2 kmt.. er jo bare 2 kmt.....hadde skjønt om det var 170.. jaja. kan gi ut kontonr så kan dere sette igang en kronerulling 10 kr fra 1000 personer hadde vært nice..

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

hmm.. det var dumt at jeg skrev under da. skulle hatt tid til å skrive innlegg på forumet før jeg skrev under på noe hehe..

har ikke noe å si om du skrev under... du bør gå på "fjøset" å si at du trekker tilbake underskriften! det har du full rett til! Da vil de sikkert ha en forklaring på hvorfor...bare kok sammen noe å si at du aldri kjørte så fort! altså sannheten

:D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

har ikke noe å si om du skrev under... du bør gå på "fjøset" å si at du trekker tilbake underskriften! det har du full rett til! Da vil de sikkert ha en forklaring på hvorfor...bare kok sammen noe å si at du aldri kjørte så fort! altså sannheten

:D

dro opp til politiet og henta lappen idag. jeg møtte opp uten at de viste det.. med brev fra jobben og et par ord fra meg. det holdte for dem.. måtte vente i 2 min så fikk jeg lappen tilbake..

;)

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider