hfracing Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 http://cartalk.cars.com/About/Gay-Lesbian/gay-guy1.html Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Audi a4 blei kåret til "most gayish car" i statene :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 For no forbanna dritt.......:mad: Jaja.... var i det minste BORA da.... hehe...:op Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jøss da må det være det eneste fornuftige fra den kanten!!! Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Enda godt de ikke selger Lupo der borte.. :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Jonte Audi a4 blei kåret til "most gayish car" i statene :) Tror jeg ikke på.. Dette her er bare en jentemagnet.. hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 I søsterselskapet til firmaet hvor jeg jobber er det endel skjeve typer... og de kjører Audi TT og A4/ A6 !! sikkert hyggelige typer, men det ble litt for dumt når hele gjengen skulle dra på byen etter julebordet i fjor... og så forsøkte de lure oss med på et tvilsomt utested.... Følte at det var tryggere å gå alene gjennom oslo til hotellet enn å bli på det stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by LupoB0Y Enda godt de ikke selger Lupo der borte.. :cool: eller polo :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by 964C2 I søsterselskapet til firmaet hvor jeg jobber er det endel skjeve typer... og de kjører Audi TT og A4/ A6 !! sikkert hyggelige typer, men det ble litt for dumt når hele gjengen skulle dra på byen etter julebordet i fjor... og så forsøkte de lure oss med på et tvilsomt utested.... Følte at det var tryggere å gå alene gjennom oslo til hotellet enn å bli på det stedet. Skummle saker det der!! Vi har faktisk en på jobben vi også, som jeg vet om. Han kjører også A4! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Hmmm....begynner seriøst å tenke på å bytte bil..............:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by NoLimit Hmmm....begynner seriøst å tenke på å bytte bil..............:D hehe... jeg og JHU (han lurker litt på VW forumet) har hatt noen "heftige" diskusjoner på icq om det er porsche eller audi som er mest homo.... hehe, nå har jeg også vitenskaplige bevis:):) det vel litt homo-preg over Boxsteren da... både den og Audi TT er vel betegnet som "frisørbiler" ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by Jonte Audi a4 blei kåret til "most gayish car" i statene :) Min er til salgs :D Kan ikke kjøre rundt med slik bil etter dette.. Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Min mening her; du finner ikke mer gayish bil en en Lupo.. Sorry ass LupoBOY men det er mening.. Ikke vondt ment! Det er lixom bare det med formenen.. Veldig gayish.. Og bare sånn at er sagt, Poloen ligger ganske i nærheten den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Sett på bremsene gutt!! Jan Werner Danieldsen kjører Peugot. Jeg og Lupoboy kjører Lupo. Vi er jo tross alt det mest maskuline man finner bak et ratt. Sier ikke mere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Originally posted by 964C2 hehe... jeg og JHU (han lurker litt på VW forumet) har hatt noen "heftige" diskusjoner på icq om det er porsche eller audi som er mest homo.... hehe, nå har jeg også vitenskaplige bevis:):) det vel litt homo-preg over Boxsteren da... både den og Audi TT er vel betegnet som "frisørbiler" ?? er det ikke Mazda MX-5 som er frisørbil???? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg