Gjest Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Originally posted by NoLimit Tror jeg ikke på.. Dette her er bare en jentemagnet.. hihi Jentene er jo ikke dumme heller, dem tiltrekkes av A4 av den enkle grunn at dem slipper sexpresset fra føreren da vet du. Akkurat som med Saab Cab det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Riktig det ja. Jentene slipper sexpress fra oss. Men det av den grunn at det er jentene som er mye mer ivrige enn oss.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Venligst leg merke til ALLE de VW'ene som er på lista!! *kremt* HFracing .... :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Synes denne kåringa her var litt latterlig.. Hva med Toyota Yaris? Samtlige av modellene til Citroen, Renault og Peugeot? Nissan Micra? Absolutt alt fra Korea?!?!? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 ikke samtlige modeller av peugeot nei,bare 309...det er den dessidert dårligste peugeoten. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 bare jeg som har lagt merke til at det ikke er noen ford på lista? :D og da mener jeg ikke at det burde ha vært det, for alle finner det vel naturlig å forbinde ford med alt annet enn 'gay cars'.. ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by jackpot bare jeg som har lagt merke til at det ikke er noen ford på lista? :D og da mener jeg ikke at det burde ha vært det, for alle finner det vel naturlig å forbinde ford med alt annet enn 'gay cars'.. ;) det er fordi Forden ligger på den lesbiske listen det!!he he... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Ja. Er det noen Volvo der da?! Ikke på gay-car's nei! VW som dominerer blant homo'ne! :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Jeg tror at de aller fleste blir blaute i buksa når de ser VW og Audi, men jeg tviler på at selv homsene får ståpikk av noe koreansk. Så skjeve er de ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Så skjeve er de ikke. lol Koreansk ---> SM? ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by antheus Sett på bremsene gutt!! Jan Werner Danieldsen kjører Peugot. Jeg og Lupoboy kjører Lupo. Vi er jo tross alt det mest maskuline man finner bak et ratt. Sier ikke mere :D FYI: Jan Werner kjører Mondeo :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by erling lol Koreansk ---> SM? ;) Ja, det er tydelig at de liker å ha det vondt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Hehe jovisst var det en Volvo med : http://cartalk.cars.com/About/Gay-Lesbian/gay-chick1.html Er lespebil det ;) Å at Saab 900 var homo bil er da noe vi alle veit ;) hehehe Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 nei,det er ikke tvil.peugeot er ikke noe homse eller lesbe bil.bare normale folk i disse bilene:op he he... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by D-1 nei,det er ikke tvil.peugeot er ikke noe homse eller lesbe bil.bare normale folk i disse bilene:op he he... Ja, fa.., Pug er ikke noe bøg-bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg