Gå til innhold

nye biler..

Ranger emnet

SkylineGTR

Anbefalte innlegg

Nå har staten gått allllt for langt.. så på nyhetetene i går at hvis man kjørte over fartsgrensen med en bil ville du høre mange pipelyder+++.

så måtte man blåse under 0.2 i promille for å få startet bilen(den er grei)

men hvis man blir tvunget til å sette gps målere i bilen med "fartssperre".. da tror jeg man må flytte østover til "godlandet" Sverige:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å bli galen av alt dette tullet de skal utstyre bilene med for å gjøre at vi ikke kan kjøre dem litt utenom noen som helst regler.....

Det med å ha alkotest for å få startet bilen ville fått meg passe forbanna hvis de hadde innført det. Jeg holder meg for god til å kjøre med promille og det blir jo stress å måtte blåse i den dingsen hver gang man skal ut og kjøre...

Kan ikke politikerne la bilistene få litt pustrom, og være litt human mot dem for en gangs skyld?! :mad:

Hvis det blir for mye tull med dette, så er vel det nesten god nok grunn til å rømme landet. Det er jo tross alt en del andre ting som ikke er helt på stell her i landet...selv om vi likevel lever godt her...

Og piping når du kjører over fartsgrensen, blæh...Blir jo gal av biler med sånn lyd på setebeltet, og det piper jo selv om du ikke kjører....

Måtte bar få det ut, blir så irritert av sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såså, bare de gamle folka i departementene dør nå snart, så kommer det noen med litt ferskere blod inn, da blir det nok bedre.

men ja, amerikanske tilstander holder på å innta norge. kan vi ikke finne ut av ting selv istedenfor å følge alle de andre?

stem på meg, og jeg vil gi folket det de vil ha. ikke det JEG vil ha :(

evt, hvis noen har lyst til å fikse sånne idiotiske ting, så har de min stemme i partiet ivertfall :D

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme faen om det piper i bilen vel....bare skru opp musikken det ;) :D :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SkylineGTR

Nå har staten gått allllt for langt.. så på nyhetetene i går at hvis man kjørte over fartsgrensen med en bil ville du høre mange pipelyder+++.

så måtte man blåse under 0.2 i promille for å få startet bilen(den er grei)

men hvis man blir tvunget til å sette gps målere i bilen med "fartssperre".. da tror jeg man må flytte østover til "godlandet" Sverige:(

Morsomt da .. side det er Saab som lager Alkonøkklen, EU som skal ha sattelitt bom system og Volvo (og VW) som har pipesystemet....

hvorfor flytte til svenskene da?

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående den pipinga er det vel ikke noe nytt fenomen. har vel eksistert i Japan LEENGE.. riktignok med piping over 100km/h eller noe.. om jeg ikke tar helt feil.. alle biler der borte har vel det.. samma med fartssperre på 180km/h og maks 280 hk.. så ikke kalg så fælt..hehe.. er mange land som er verre :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeejPhant

Hva er pointet med fartsperre på 180km, høyeste fartsgrensen er vel 120 eller noe i japan...

Blir jo som å si at du kan bryte fartsgrensen, men ikke med mere enn 60 km i timen :rolleyes:

er vel bedre med max180 enn uten max .. blir vanskelig for snuten å ta igjen de som kjører i 300 vetu ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider