Gå til innhold

Opel Speedster Turbo

Ranger emnet

Norsmurf

Anbefalte innlegg

Må bare skrive en liten tråd om denne SINNSYKE bilen jeg.. makan til leketøy har jeg aldri sett på fire hjul, tror jeg.. ihvertfall ikke sitti i.. bilen knirker, smeller og bråker som bare det.. er skikkelig hard å sitte i, om er stivere enn noe annet.. men, fy FAEN for et drag.. makan til drag på 200 hester er det nok ikke mange som kan matche? eller?

noen som har prøvd/sitti på i bilen? meninger & kommentarer?

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Må bare skrive en liten tråd om denne SINNSYKE bilen jeg.. makan til leketøy har jeg aldri sett på fire hjul, tror jeg.. ihvertfall ikke sitti i.. bilen knirker, smeller og bråker som bare det.. er skikkelig hard å sitte i, om er stivere enn noe annet.. men, fy FAEN for et drag.. makan til drag på 200 hester er det nok ikke mange som kan matche? eller?

noen som har prøvd/sitti på i bilen? meninger & kommentarer?

Prøvde en turbo på opelregisterets treff forrige helg. Siden det pøsregna og feig som jeg er så dro jeg den ikke helt ut, men det drar GODT ! fra 2000rpm og opp. På ca. 4000 så drar det helt sykt. Går bedre enn kadett c med cally turbo motor. Stivere og tyngre på rattet en min kadett med 205 dekk:) Eneste minus er at du må jo være houdini for å komme deg inn/ut av svineriet når taket er på.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...