Gå til innhold

Drifting

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Noen flere enn bare meg som liker å drifte på GT3 ?

Det startet med RWD, nå er det AWD for alle penga. Funnet ut at å se en AWD ligge sidelengs i hele svingen på Laguna Seca er ganske fett å se på. Det er ganske morsomt når du begynner å få det til også. Jeg og noen kamerater har hatt breisladd- og driftekonkurranse på GT3 flere ganger :D Bilen jeg bruker mest nå er EVO VI TME. Med litt trim og finjusteringer er den helt nydelig å kjøre og drifter som bare det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Bra å se at noen aldri blir voksen ;)

Lurer litt selv noen ganger der jeg sitter foran skjermen med ratt og pedaler.. 23år gammel.. :D

Hehe...man er ikke eldre enn man selv vil være!

Ratt og pedaler åpnet jo en helt ny verden innen bilspilling da :D

/me er 21 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT3 ER kun drifting for min del for tiden. Bruker det meste av biler, men spesielt gøy er S15 200SX med alt av motortrim og standarddekk:), ellers er mange av firehjulstrekkerene kule med simulationdekk og lite eller ingen trimming. Ganske digg å ligge konstant bredt i gjennom hele svingen på complex string, den siste og åpneste av de som går høyre/venstesving i enannen...dere vet hvor jeg mener.

Ratt og pedaler med force feedback er et must!! Bruker selv Thrustmaster Ferrari for PC - funker fint på GT3 i allefall.

...er forresten 25år og har spilt bilspill siden 1983 - Pole Position på Commodore 64 :D

Haakon O.

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

GT3 ER kun drifting for min del for tiden. Bruker det meste av biler, men spesielt gøy er S15 200SX med alt av motortrim og standarddekk:), ellers er mange av firehjulstrekkerene kule med simulationdekk og lite eller ingen trimming. Ganske digg å ligge konstant bredt i gjennom hele svingen på complex string, den siste og åpneste av de som går høyre/venstesving i enannen...dere vet hvor jeg mener.

Ratt og pedaler med force feedback er et must!! Bruker selv Thrustmaster Ferrari for PC - funker fint på GT3 i allefall.

...er forresten 25år og har spilt bilspill siden 1983 - Pole Position på Commodore 64 :D

Funker det med pc-ratt til ps2????

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å skryte, men jeg må nesten innrømme at jeg har peiling på drifting..har hatt en del timer på akkurat det, og det deiligste er å kunne ligge nesten konstant breisladd rundt midfield banen..bruker for det meste om dagen Viper GTS-R av no slag.. den spesial versjonen.. ellers bruker jeg RX-7 LM Edition..

Liker best RWD. de er det bare å "tøtsje" gassen littegrann for å få ut ræva..mens jeg føler selv det er litt mye mas for å få ut ræva på f.eks EVO VI eller impreza STI...

Hadde jeg hatt DIG camera skulle jeg gjerne blitt med på å lagd en Bilforumet.net drifte film til GT3 :D kanskje klarer jeg å skaffe et cam en gang..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Invitron

ikke for å skryte, men jeg må nesten innrømme at jeg har peiling på drifting..har hatt en del timer på akkurat det, og det deiligste er å kunne ligge nesten konstant breisladd rundt midfield banen..bruker for det meste om dagen Viper GTS-R av no slag.. den spesial versjonen.. ellers bruker jeg RX-7 LM Edition..

Liker best RWD. de er det bare å "tøtsje" gassen littegrann for å få ut ræva..mens jeg føler selv det er litt mye mas for å få ut ræva på f.eks EVO VI eller impreza STI...

Hadde jeg hatt DIG camera skulle jeg gjerne blitt med på å lagd en Bilforumet.net drifte film til GT3 :D kanskje klarer jeg å skaffe et cam en gang..

Hvis du legger ut ræva mer med gassen under driften, så har du ikke klart å drifte skikkelig ;)

For da skal ræva allerede være helt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hvis du legger ut ræva mer med gassen under driften, så har du ikke klart å drifte skikkelig ;)

For da skal ræva allerede være helt ute.

Helt riktig, det er forskjell på breisladd og drifting!

Evo og Impreza er ikkeno prob å få ut ræva på. Du må bare lære deg å "danse" med bilen :D Jeg har Video In på skjermkortet...skal prøve å se hvordan det funker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Si ifra nestegang!! jeg skal være med.. hehe..

Når du har ratt, så sett instillingene på simulation mode, ellers så kan alle ligge brett. hehe..

FTO Lm edition er bilen.. 4wd og 950hk.. :)

Hehe :D

Har ikke ratt på PS2, bare til PC. Og seff så støtter ikke mitt gamle Logitech ratt/pedaler PS2 slik som de nye gjør :( Får vel koste på meg det MOMO rattet med skinn etter hvert :D Nå er det jo snart jul også da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider